Tuo tarpu brangiausia versija su 3.0 TDI 272 AG varikliu, automatine „Tiptronic“ pavarų dėže ir „Quattro“ visų varančiųjų ratų sistema kišenę palengvins 51 tūkst. 10 eurų.
Šiemet debiutavęs naujos kartos A4 sedanas savo šalyje iškart pelnė šlovingą apdovanojimą - Vokietijos laikraštis „Bild am Sonntag“ išrinko jį geriausiu savo klasėje ir apdovanojo „Golden Steering Wheel“ („Auksinio vairo“) prizu.
Anot gamintojo, naujos kartos modelis pasižymi daugybe naujausių technologijų. Didžiausia naujiena tapo iš koncepcinių modelių ir aukščiausios klasės limuzinų perimtas „Audi virtual cockpit“ skaitmeninis rodmenų skydas, „Audi“ MMI borto kompiuterio sąsaja, prie lubų tvirtinamas pagalbinis ekranėlis, daug naujų vairuotojams skirtų „Audi connect“ interneto paslaugų maksimalų junglumą užtikrinanti išmaniojo telefono jungtis, specialus išmaniųjų telefonų skyrelis su įkrovimo funkcija, prabangi „Bang & Olufsen“ garso sistema su erdvinio garso atkūrimo galimybe.
Variklių gamoje siūlomi 7 visiškai nauji varikliai: trys benzininiai TFSI ir 4 dyzeliniai TDI. Gamintojai tikina, kad šiek tiek vėliau „Audi A4“ variklių šeimyną papildys ir suspaustomis gamtinėmis arba sintetinėmis dujomis varomi 190 AG pajėgumo „g-tron“ ir įvairių konstrukcijų įkraunami hibridai.
„Audi A4“ gali būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, 7 laipsnių automatizuota „S tronic“ arba 8 laipsnių automatine „tiptronic“.
Automatinėse transmisijose numatytas degalus taupantis saviriedos režimas. Automobilių su galingiausiais 6 cilindrų TDI varikliais savininkams bus suteikta galimybė užsakyti sportinį galinės ašies diferencialą ir „Audi drive select“ automatinę automobilio parametrų suderinimo sistemą.
Automobilių saugumo bandymus atliekanti ir juos vertinanti Euro NCAP organizacija „Audi A4“ pripažino vienu saugiausių tarp vidutinės klasės sedanų ir universalų. Šis modelis saugumo testuose pelnė aukščiausią saugumo įvertinimą - penkias žvaigždutes.