Atsinaujinęs ir krosoveriu tapęs prancūzų modelis bus siūlomas su 2 skirtingais turbininiais benzininiais ir 3 skirtingais dyzeliniais varikliais, kurių galingumas bus tarp 88 kW (120 AG) ir 133 kW (180 AG), bei 6 pavarų mechanine ir automatine pavarų dėžėmis.

Naujasis „Peugeot 3008“ savo klasėje turi aukščiausią 220 mm prošvaisą ir patobulintą sukibimo „Advanced Grip Control“ sistemą, kuri pasitelkia penkis skirtingus režimus (įprastą, sniego, purvo, smėlio, išjungtą ESP režimą).

3008 gerokai išaugo – dabar jo 4,45 m ilgio kėbulas ir 2,68 m pločio tarpuratis suteikia didesnį komfortą ir erdvumą. Padidėjo ir bagažinės skyrius, kurio tūris dabar yra 520 litrų, o sulenkus sėdynes jį galima padidinti net iki 1482 l.

„Peugeot 3008“ pasiūlys naujovišką ergonomiką bei vairuotojo „i-Cockpit“ skyrių, kur visų versijų standartinėje įrangoje bus montuojamas 12,3 colių skersmens didelės skiriamosios gebos futuristinis skaitmeninis prietaisų skydelis.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)