Testai buvo vykdomi tamsiuoju paros metu. Kelių saugumo draudimo instituto specialistai, pasitelkę specialius jutiklius, išmatavo žibintų šviesos kiekį važiuojant tiesiai ir keturių tipų posūkiuose (kairysis ir dešinysis posūkiai, ramus ir staigus posūkiai).
Galutiniai vertinimai pateikti keturių balų skalėje: „geras“, „priimtinas“, „silpnas“ ir „blogas“.
Šokiruoja tai, kad nė vienas iš bandymuose dalyvavusių modernių automobilių negavo aukščiausio balo, o beveik pusė iš jų – dvylika mašinų – sulaukė prasčiausio vertinimo.
Rezultatai buvo paskelbti instituto svetainėje internete.
Tyrimo rezultatai:
Įvertinimas „priimtinas“:
„Ford Escape“, „Honda CR-V“, „Hyundai Tucson“, „Mazda CX-3“.
Įvertinimas „silpnas“:
„BMW X1“, „Mazda CX-5“, „Mitsubishi Outlander“, „Toyota RAV4“, „Volkswagen Tiguan“.
Įvertinimas „prastai“:
„Audi Q3“, „Buick Encore“, „Chevrolet Trax“, „Fiat 500X“, „Honda HR-V“, „Jeep Patriot“, „Jeep Renegade“, „Jeep Wrangler“, „Kia Sportage“, „Mitsubishi Outlander Sport“, „Nissan Rogue“, „Subaru Forester“.