Trijų cilindrų „EcoBoost“ variklį geriausiu 1,0 litro varikliu išrinko 65 apie automobilius rašantys žurnalistai iš 31 pasaulio šalies. Šiemet tarpusavyje varžėsi 32 konkurentai – tai 19 agregatų daugiau negu 2012 m. konkurse. Teisėjai neatsispyrė mažojo „Ford“ variklio gebėjimui suderinti galią, eksploatacines savybes, ekonomiją ir naujausias technologijas.
2014-aisiais 1,0 litro „EcoBoost“ variklis tapo pirmuoju istorijoje, gavusiu tarptautinio metų variklio apdovanojimą absoliučioje kategorijoje trečią kartą iš eilės.
1,0 litro „EcoBoost“ variklių galia skirtinga – nuo 100 AG, 125 AG ir 140 AG, iki net 180 AG, kuris sumontuotas lenktyniniame „Ford Fiesta R2“, o 140 AG variklis užtikrina didesnį galios darbinio tūrio litrui santykį nei „Bugatti Veyron“.
Absoliučioje įskaitoje geriausiu varikliu pripažintas „Ferrari“ 3,9 l V8 motoras su dvejomis turbinomis, pasiekiantis įspūdingas 669 AG.