Kiekvienais metais Tarptautinio automobilių festivalio prizai skiriami dizaino pasiekimais automobilių industrijoje išsiskiriantiems naujiems modeliams. Iš automobilių ir mados dizainerių, menininkų bei žiniasklaidos atstovų sudarytai festivalio komisijai vadovauja žinomas architektas Jeanas-Michelis Wilmotte’as.
Naujas prekių ženklo įvaizdis
„Peugeot 9X8“ yra naujos kartos lenktynių bolidas, jau šiais metais debiutuosiantis FIA rengiamame Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC). Superautomobilio išvaizdoje pastebimi visi šiuolaikiniams Prancūzijos prekių ženklo modeliams būdingi dizaino elementai: katiniška laikysena, nepertraukiamos sportiškumą pabrėžiančios linijos, aptakūs apgalvotos formos sparnai ir charakteringi tris liūto nagus primenantys žibintai.
Aptakus ir elegantiškas naujojo „Peugeot 9X8“ kėbulas tarsi spinduliuoja emocijas. Greitį įkūnijantis superautomobilis jau spėjo tapti daugelio atpažįstamu svarbių estetinių ir techninių pokyčių simboliu. Šis modelis jį kūrusiems dizaineriams tapo didžiausiu gyvenimo nuotykiu.
„Peugeot 9X8“ salone puikiai atsiskleidžia įmonės dizainerių patirtis. Tik šiam prekių ženklui būdinga „i-Cockpit“ koncepcija taikoma ne tik serijinės gamybos modeliuose: bolido kabinai buvo skiriama ne mažiau dėmesio nei išorei. „Peugeot 9X8“ vairuotojo aplinka sukurta siekiant užtikrinti aukščiausio lygio ergonomiką ir intuityvų valdymą.
„Labai didžiuojuosi tuo, kad mums pavyko laimėti šį prizą. Tai svarbus prie šio projekto triūsusių dizainerių ir „Peugeot Sport“ specialistų darbo įvertinimas, – sako „Peugeot“ dizaino vadovas Matthias Hossannas. – Galimybė dalintis patirtimi su „Peugeot Sport“ inžinieriais buvo neeilinė patirtis tiek vertinant technines žinias, tiek ir artimą žmogišką bendravimą.“
„Peugeot 9X8“ superautomobilis sukurtas laikantis techninių naujos „Hypercar“ klasės (LHM) reikalavimų, kuriuos parengė 24 valandų Le Mano lenktynių organizatoriai, „Automobile Club de l’Ouest“ klubas ir Tarptautinė automobilių sporto federacija (FIA). Šis automobilis žymi svarbų ištvermės lenktynių istorijos etapą.
„Peugeot“ gamintojo komandai pergales Le Mane pavyko iškovoti su dviejų skirtingų kartų automobiliais: 1992 ir 1993-aisiais triumfavo 905 bolidai, o 2009-aisiais greičiausiai finišavo 908 superautomobilis.
„Peugeot 9X8“ hibridinės pavaros ir keturių varančiųjų ratų sistemos konstrukcija pernelyg nenutolusi nuo tokių serijinės gamybos modelių kaip 3008 ar 508. Superautomobilio gale montuojamas 500 kW (680 AG) galią išvystantis V6 tipo, 2,6 litro darbinio tūrio vidaus degimo variklis su dviem turbinomis, o priekyje – 200 kW (270 AG) galios elektros motoras, kuris veikia ir kaip generatorius.
Grožio šventė
Nuo 1986 m. rengiamas Tarptautinis automobilių festivalis laikomas vienu prestižiškiausių dizaino renginių. Iš kompetentingų ekspertų sudaryta komisija kasmet iš skirtingų kategorijų išrenka pačius gražiausius automobilius. Apdovanojimas už geriausią serijinės gamybos automobilio dizainą šiais metais atiteko kitam vieno iš motininės „Peugeot“ grupės „Stellantis Group“ gamintojų modeliui – antrosios kartos DS 4.
Renginyje taip pat pristatomi daugybės pirkėjų širdis savo išraiškingu dizainu ir pažangiausiomis technologijomis pavergiantys įspūdingi konceptualūs modeliai. Komisijos nariai taip pat nebijo praplėsti nominacijų skaičiaus, kad šios galėtų aprėpti visas svarbiausias tais metais vyraujančias automobilių dizaino tendencijas.
Tokiu būdu festivalyje ankstesniais metais teikti apdovanojimai, pavyzdžiui, už gražiausią automobilio reklamą ir įspūdingiausią pristatymą. Be to, įvertinti knygas apie automobilius rašę autoriai, filmų kūrėjai, fotografai, gražiausius automobilių sporto infrastruktūros objektus sukūrę architektai, taip pat ir kūrybingiausi šios industrijos specialistai.