Kaip rašo „autocar.co.uk“, hibridines ir elektrines pavaras gaus ne tik „Peugeot“ ir „Citroen“, bet ir koncernui priklausančių DS bei „Opel/Vauxhall“ gamintojų automobiliai. Patys prancūzai prognozuoja, kad iki 2025-ųjų iš tinklo įkraunamų hibridų rinka padidės iki 10 mln. automobilių per metus.
Kaip „autocar.co.uk“ komentavo PSA koncerno mažai teršiančių transporto priemonių grupės direktorius Aleksandras Guignard‘as, visų prancūzams priklausančių gamintojų modeliai pasirengę hibridinių arba elektros pavarų diegimui. Visi automobiliai buvo suprojektuoti taip, kad tiek paprastų, tiek elektrifikuotų modelių gamyba būtų kaip įmanoma paprastesnė.
Pirmasis modelis, kuris gaus hibridinę PSA koncerno pavarą, bus „DS 7 Crossback E-Tense 4x4“ , kurio gamybą planuojama pradėti kitąmet. Kitų metų pabaigoje prekybai planuojama pristatyti „Peugeot 508“ bei „508 SW“, „Peugeot 3008“ automobilius, o iki 2021-ųjų „Opel Grandland X“ ir „Citroen C5 Aircross“ modelių hibridines versijas.
Tikimasi, kad į šiuos modelius bus montuojamas 1,6 l darbinio tūrio, turbo benzininis vidaus degimo variklis, kuris turės 200 arklio galių. Kartu su juo dirbs du 110 arklio galių elektros varikliai, kurių vienas bus skirtas priekinei, kitas – galinei, ašims. Bendra hibridinės pavaros galia turėtų siekti 300 arklio galių.
Tuo metu mažesniems modeliams, kurie bus varomi tik priekiniais ratais, bus montuojamas toks pats vidaus degimo variklis, tik jo galia sumažinta iki 180 arklio galių ir vienas elektros variklis su 110 arklio galių, kuris suks priekinius ratus.