„E-Lion“ projekte kalbama ne tik apie elektrifikaciją – tai penkiomis pagrindinėmis taisyklėmis grįstas naujas visaapimantis kompanijos požiūris į pažangų transportą.

Penkios minėtos taisyklės yra ekosistema (prekių ir paslaugų pristatymas rinkoje), patirtis (visi sprendimai vartotojams, pradedant įkrovimu ir baigiant jungiamumo galimybėmis), elektrifikacija (kalbama vien tik apie 100 proc. baterijoje sukaupta energija varomus automobilius ir siekį nuo 2025 metų siūlyti elektrifikuotas visų modelių versijas), efektyvumas (noras užtikrinti maksimalų našumą ir mažiausias energijos sąnaudas) ir aplinka (galutinis tikslas ir įsipareigojimas iki 2038-ųjų pasiekti nulinę visos bendrovės veiklos anglies junginių taršą).

„Peugeot“ jau sėkmingai įgyvendina ambicingus elektrifikacijos tikslus. 2023 metais visi gamos modeliai bus elektrifikuoti, 2025 metais „Peugeot“ į rinką išleis visus vien tik elektra varomus modelius, o ne vėliau kaip 2030-aisiais kiekvienas įmonės Europoje parduodamas modelis bus 100 proc. elektrinis.

„E-Lion“ projektas apibrėš elektromobilių gamintoju tampančio „Peugeot“ prekių ženklo strategiją. Pristatydami bendrovės vertybes atitinkančius transporto sprendimus ir toliau mėginsime atliepti tikruosius visuomenės lūkesčius“, – sako „Peugeot“ generalinė direktorė Linda Jackson.

Penki nauji elektromobiliai per dvejus metus

Per artimiausius dvejus metus „Peugeot“ pristatys net penkis naujus elektromobilius: E-308, E-308 SW (tai bus pirmasis europietiškas elektrinis universalas), E-408, E-3008 ir E-5008.

Naujuosiuose elektrifikuotuose 308 ir 308 SW modeliuose bus montuojami visiškai nauji 115 kW (156 AG) galią išvystantys elektros motorai. Viena įkrova nuvažiuojamas atstumas (pagal WLTP ciklą) viršys 400 km, o tokį rodiklį leis pasiekti našiausia šiame segmente pavara. Vidutinės šių modelių energijos sąnaudos sieks 12,7 kWh/100 km.

„Peugeot“ taip pat pristatys naują 48 voltų švelniojo hibrido technologiją – ji jau šiais metais bus pritaikyta 208, 2008, 308, 3008, 5008 ir 408 modeliuose. 48 voltų hibridinę „Peugeot“ sistemą sudarys 100 arba 136 AG galią išvystantys naujos kartos „PureTech“ benzininiai varikliai, montuojami drauge su unikalia elektrifikuota 6 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže (E-DCS6). Šioje pažangioje transmisijoje integruotas 21 kW galios elektros motoras.

Šioje sistemoje naudojama įsikraunanti baterija kartu su galingu elektros motoru smarkiai padidins pradinį sukimo momentą ir 15 proc. sumažins degalų sąnaudas (3008 modelio CO2 emisija sieks 126 g/km). Miesto sąlygomis C segmento visureigyje sumontuota hibridinė sistema daugiau nei 50 proc. laiko veiks 100 proc. elektros režimu. Tai suteiks galimybę įveikti didesnį atstumą visiškai neteršiant aplinkos.

Antrojoje 2023 metų pusėje bus pristatytas ir E-3008 modelis. Elektrinis visureigis bus komplektuojamas su trimis skirtingais elektros motorais. Taip pat bus išleista versija su atskirai sumontuotais elektros varikliais ant priekinės ir galinės ašių. Naujasis SUV viena įkrova galės nuvažiuoti iki 700 km atstumą.

E-3008 taps pirmuoju ant technologiškai itin pažangios STLA platformos pagamintu automobiliu. Netrukus po to rinkoje debiutuos ir antras naujos kartos modelis E-5008.

Peugeot 408

Laukia esminiai pokyčiai

„E-Lion“ projekte išskirtinis dėmesys skiriamas produkto dizainui, technologijų tobulinimui ir įsipareigojimui iki 2038 metų pasiekti nulinę visos bendrovės veiklos anglies junginių taršą. Ant technologiškai pažangių naujos kartos

Stellantis“ platformų projektuojami elektromobiliai suteiks dizaineriams platesnių išraiškos galimybių. Tikimasi, jog bendradarbiavimą su pirmaujančiais išmaniųjų sistemų lyderiais, kaip antai „Amazon“ ir „Foxconn“, vainikuos visuomet tik pačius geriausius įspūdžius teikiančios technologijos.

Ateinančių dviejų kartų modeliai leis „Peugeot“ bendrovei keturis kartus sumažinti bendrą automobilių poveikį pasauliniam atšilimui. Įmonė taiko įvairias naujas priemones, pradedant tiekimo grandinių optimizavimu ir baigiant naudojamų medžiagų sudėtimi bei automobilio konstrukcija. Pavyzdžiui, transporto priemonėse bus montuojamos lengvesnės sėdynės, o lengvojo lydinio ratlankiai bus gaminami iš perdirbtų metalų.

Kurdama naujos kartos produktus, bendrovė sutelks dėmesį į naudojimo ciklo optimizavimą pasauliniu mastu. Šiuolaikiniai automobiliai su vidaus degimo varikliais dažniausiai eksploatuojami apie 15 metų, o ateityje elektromobilių naudojimo laikas sieks nuo 20 iki 25 metų. Tai suteiks dizaineriams puikią galimybę ieškoti naujų sąsajų su gaminiais ir vartotojais.

„Peugeot“ taip pat sieks plačiau naudoti atnaujintas senas detales. Vartotojams bus siūlomos naujos galimybės atnaujinti greičiausiai susidėvinčias automobilio dalis, įskaitant salono apdailos elementus.

„Inception“ koncepcinio modelio kūrėjai pademonstravo, kaip galima iš pagrindų atnaujinti automobilį prieš jį parduodant antrinėje rinkoje. Dėl nuotoliniu būdu atnaujinamos multimedijos, apšvietimo ir kitų svarbiausių sistemų programinės įrangos automobilis nepraras pradinio žavesio (panašiai kaip įdiegus kasmetinius iOS naujinius „iPhone“ išmaniuosiuose telefonuose).

Peugeot

Nulinė tarša – pasiekiamas tikslas

Visuomenei pereinant prie žiedinės ekonomikos modelio, atsisakoma požiūrio „nusipirkau, panaudojau ir išmečiau“. Vietoje to siekiama užtikrinti gaminių ir medžiagų naudojimo tęstinumą.

Įmonių grupę „Stellantis“ žiedinės ekonomikos principai skatina kurti ilgaamžiškesnius automobilius ir jų konstrukcijoje naudoti vis daugiau perdirbtų medžiagų. Pokyčiai palietė ir remontą, tad vis plačiau naudojamos atnaujintos palaikės detalės. Vis svarbesnis tampa transporto priemonių atnaujinimas: modernizavimo programos senesnius modelius paverčia elektromobiliais ir taip suteikia jiems antrąjį gyvenimą.

Jau dabar „Stellantis“ kataloguose galima rasti atnaujintų atsarginių dalių. „Stellantis“ partnerių tinklo įmonių specialistai jas gali pasiūlyti klientams kaip pigesnį tvarų remonto variantą.

Privatūs vartotojai ir verslo klientai „Stellantis“ elektroninės prekybos platformoje taip pat gali matyti pakartotinai naudoti tinkamas dalis (paslauga veikia 155 šalyse ir iš viso siūloma daugiau nei 5,2 mln. detalių).

Artimiausiu metu klientai ant europietišką atitikties sertifikatą turinčios įrangos vis dažniau regės „SUSTAINera“ etiketes. Taip jau ženklinamos detalių pakuotės, o ateityje šis žymėjimas atsiras ir ant automobilių.

Matydami tokį ženklinimą, klientai gali būti tikri, kad gaminant detalę buvo panaudota iki 80 proc. mažiau pirminių žaliavų ir iki 50 proc. mažiau energijos, nei ruošiant gaminį, kuriame nenaudojamos perdirbtos medžiagos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją