Prancūzijos automobilių gamintojo stende stovintis koncepcinis automobilis – klasikinių formų, šiek tiek vadinamuosius „muscle“ automobilius primenantis, elektromobilis. Būtent tokia forma pasirinkta ne šiaip sau – „e-Legend“ buvo sukurtas pagal legendinio „Peugeot 504“ paveikslą.
Ir nepaisant išorės, primenančios prieš 50-metį gamintą automobilį, „e-Legend“ interjeras labai asketiškas. Viduje nėra nė vienos nereikalingos detalės, tik sėdynės, vairas ir ekranas, atstojantis prietaisų skydelį. Dar du ekranai įrengti skydeliuose nuo saulės, o automobilis klauso komandų balsu arba yra valdomas būtent per prietaisų skydelį. Net veidrodėliai čia minimalistiniai.
Be kita ko, automobilis turi du autonominio važiavimo režimus, todėl pasirinkus tokį kelionės būdą, sėdynės atstumiamos atgal, o vairas paslepiamas, kad nekliudytų mėgautis kelione.
Po variklio gaubtu čia – elektrinis variklis, generuojantis 456 AG ir 800 Nm sukimo momentą. Anot „Peugeot“, visų varančiųjų ratų pavarą turintis modelis galėtų iki 100 km/val. pagreitėti per mažiau nei 4 sekundes. Vadovaujantis naujuoju WLTP bandymu, elektromobilis galėtų su 100 kWh talpos baterija įveikti beveik 600 km. Be to, naudojant greitąjį krovimą, iki 80 proc. automobilio baterija būtų įkrauta per 25 min.
Teks luktelėti bent porą metų
Tiesa, kadangi kalba eina apie koncepcinį automobilį, visi šie skaičiai hipotetiniai. Tačiau „Peugeot“ tikina, kad jie atspindi ženklo galimybes, kalbant apie elektra varomas transporto priemones.
Ir dar daugiau: iš visų išpūstų, aptakių formų automobilių kaip reikiant išsiskiriantį „e-Legend“ „Peugeot“ galėtų pagaminti. Kol kas, žinoma, šis modelis dar nekeliauja ant konvejerio, tačiau „Peugeot“ gerbėjams šis automobilis tiek patiko, kad jie ėmė pildyti peticiją internete, ragindami bendrovę išleisti serijinę „e-Legend“ versiją. Ir „Peugeot“ atstovai neslepia, kad galėtų tokį kupė pagaminti, jei tik norėtų.
Tiesa, gerbėjams tektų luktelėti bent jau iki 2020 m. Mat iki tol „Peugeot“ nori užsitikrinti, kad jų gaminami automobiliai atitiks Europos Sąjungos nustatytas taršos normas ir nereikės mokėti baudų.