Iš pagrindų atnaujinta ir 508 modelio apšvietimo įranga – priekyje itin aiškiai išsiskiria markei būdingi liūto nagų formos žibintai. Integruoti siauri unikalaus dizaino priekiniai „Matrix LED“ technologijos žibintai bus montuojami visose versijose. Gale įrengti tris liūto nagus primenantys LED žibintai ir paeiliui užsidegantys segmentiniai posūkio signalai.

„Matrix LED“ technologija nuo šiol įeina į visų modelių standartinę komplektaciją, o gale montuojami tik „Full LED“ žibintai“.

Žingsnis į aukštesnį segmentą

Žvelgiant į naujųjų 508 ir 508 SW vidų, galima aiškiai pastebėti aukštesnio lygio segmentui būdingus dalykus. Prancūzijos gamintojas dar didesnį dėmesį teikia apdailos medžiagų kokybei ir šiuolaikiškumui.

Itin komfortiškoms priekinėms sėdynėms buvo suteiktas AGR (vok. Aktion für Gesunder Rücken) sertifikatas. Jį skiria ergonomiką ir poveikį vairuotojo bei keleivio nugaroms vertinanti nepriklausoma Vokietijos medikų asociacija. Toks žymėjimas garantuoja išskirtinį sėdynių patogumą ir plačias reguliavimo galimybes.

Sėdynės taip pat gali būti valdomos elektra, o vairuotojas gali išsaugoti dvi skirtingas jų padėtis. Drauge su sėdynių šildymu papildomai siūloma pneumatinio masažo funkcija su aštuoniomis programomis (įskaitant tris naujas).

Oro kondicionierius padeda palaikyti salone optimalią temperatūrą, o, siekiant suteikti maksimalų komfortą, 508 modeliuose montuojama AQS (angl. Air Quality System) sistema. Ši technologija nuolatos stebi į saloną patenkančio oro kokybę ir gali automatiškai įjungti recirkuliaciją.

Moderniai įrengtoje naujoje 508 modelio „PEUGEOT i-Cockpit“ vairuotojo vietoje nuo šiol – dar daugiau technologijų. Pažangi nauja „PEUGEOT i-Connect“ multimedijos sistema išsiskiria didelės raiškos 10 colių centriniu ekranu, natūralios šnekos atpažinimo funkcija, belaidžiu jungiamumu ir nuotoliniu programinės įrangos atnaujinimu.

Po centriniu ekranu vairuotojai taip pat ras pianino klavišus primenančius greitojo aktyvavimo mygtukus, leidžiančius valdyti pagrindinį meniu, klimato kontrolės sistemą, programėles, vairavimo pagalbas, telefoną, multimediją ir keisti automobilio nustatymus.

Kiekvienas vairuotojas gali pagal poreikius pakeisti ekrano rodmenis, salono atmosferą ir svarbiausias parinktis. Sistemoje galima išsaugoti iki aštuonių skirtingų profilių.

Naujuoju herbo stiliaus logotipu papuoštas vairas leidžia valdyti multimedijos sistemą (muzikos šaltinius, telefoną), taip pat keisti garsą ir naudoti balso komandas. Tiesiai virš vairo akių lygyje įtaisytas 12 colių skaitmeninio prietaisų skydelio ekranas.

Prietaisų skydelį galima visiškai suasmeninti pasirenkant norimus vaizdo režimus (išmaniąją „TomTom“ navigaciją, radiją ir muzikos klausymo platformas, vairavimo pagalbas, energijos srautus ir kt.). Visa tai galima valdyti spaudant ant vairo įrengtus mygtukus.

Programėlių dubliavimo funkcija leidžia „Wi-Fi“ ryšiu susieti išmanųjį telefoną su multimedijos sistema. Pasitelkus „Bluetooth“ sąsają, vienu metu galima susieti du telefonus su automobilio multimedijos sistema. Jungiamumo galimybes papildo ir keturi USB lizdai: dvi C tipo jungtys įrengtos priekyje, o dar dvi – galinėje sėdynių eilėje.

OK PEUGEOT natūralios šnekos atpažinimo balso komanda leidžia patogiai valdyti visas multimedijos sistemos funkcijas. Tai dar labiau palengvina įrangos naudojimą ir padidina eismo saugumą. Sistema pagal užklausas gali pateikti informaciją apie automobilį bei mokomąją medžiagą.

Pažangiausios technologijos

Ilga naujojo 508 ratų bazė apima 2,79 m, o visas automobilio ilgis siekia 4,75 m. Plotis, užlenkus veidrodėlius, sudaro 1,86 m.

Žvelgiant iš šono, 508 ir 508 SW modelių charakterį dar labiau išryškina nauji aliuminio lydinio „Epherra“ ratlankiai. 18 colių deimantinio rašto ratlankių tvirtinimo varžtai yra paslėpti, o penkių stipinų konfigūracijos centre aiškiai matomas naujasis PEUGEOT herbo stiliaus logotipas.

Naujųjų modelių pirkėjams bus siūlomi trys įrangos lygiai: „Allure“, GT ir PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Siūloma netgi naktinio matymo sistema, įspėjanti vairuotojus apie eismo juostoje arba netoli jos esančius pėsčiuosius, dviratininkus ar laukinius gyvūnus. Ši įranga galimą kliūtį užfiksuoja dar prieš ją apšviečiant ilgųjų šviesų žibintams.

Į antrojo autonomiškumo lygio pagalbos vairuotojui sistemų komplektą įeina prisitaikančioji greičio palaikymo technologija su „Stop and Go“ funkcija ir eismo juostos išlaikymo pagalba. Automobilyje taip pat diegiama vairuotoją įspėjanti automatinė avarinio stabdymo sistema. Ši technologija veikia važiuojant nuo 7 iki 140 km/val. greičiu ir tiek dieną, tiek naktį fiksuoja pėsčiuosius bei dviratininkus.

Automobilio parkavimą stovėjimo aikštelėse palengvina HD raiška vaizdą perduodanti kamera.

Hibridinių versijų vairuotojai galės aktyvuoti regeneracinį stabdymą naudodami specialiai tam skirtą „B“ mygtuką. Modeliuose su benzininiais varikliais vietoje jo įrengtas „M“ mygtukas, leidžiantis ranka perjungti pavaras judinant šalia vairo esančias svirteles.

Speciali centrinėje konsolėje esanti svirtelė, priklausomai nuo sumontuotos jėgainės tipo, leis pasirinkti norimą važiavimo režimą (elektros „Electric“, ekonomišką „Eco“, hibridinį „Hybrid“, standartinį „Normal“, sportinį „Sport“ arba visų varančiųjų ratų 4WD). Jei automobilyje bus sumontuota reikiama įranga, pagal važiavimo režimą taip pat bus keičiamos ir pakabos parinktys (standartinė „Normal“, sportiško valdymo „Sport“ arba komforto „Comfort“).

Hibridinės versijos

Naujieji PEUGEOT 508 ir 508 SW bus komplektuojami su dviem skirtingomis naujos kartos įkraunamosiomis hibridinėmis jėgainėmis, kurių galia siekia atitinkamai 180 ir 225 AG. Pirkėjams taip pat bus siūlomas vienas benzininis ir vienas dyzelinis variklis – abiejų šių motorų galia siekia 130 AG. Visos jėgainės bus montuojamos drauge su 8 laipsnių automatinėmis EAT8 pavarų dėžėmis.

Įkraunamuosiuose 180 arba 225 AG galios hibriduose bei sportiškoje PEUGEOT SPORT ENGINEERED 360 AG hibridinėje versijoje montuojamos ličio jonų baterijos talpa sieks 12,4 kWh, o energijos perdavimo galia – net 102 kW. Hibridiniuose modeliuose bus montuojami dviejų tipų integruoti krovikliai: kiekvieno modelio standartinėje įrangoje bus 3,7 kW galios vienos fazės kroviklis, o papildomai bus siūlomas 7,4 kW galios vienos fazės analogas. PEUGEOT SPORT ENGINEERED versijose pastarasis bus jau standartinėje įrangoje.

508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED įkraunamojo hibrido jėgainė išvysto 360 AG galią, kuri perduodama keturių varančiųjų ratų sistemai. Šioje versijoje tai pat montuojami kintamų charakteristikų amortizatoriai, kurių veikimą galima optimizuoti pasirenkant vieną iš trijų režimų (komforto „Comfort“, hibridinį „Hybrid“ arba sportinį „Sport“).

Sportiškiausias modelis išsiskirs žemesne pakaba, 24 mm platesniu priekiniu ir 12 mm – galiniu tarpvėžiais bei įspūdingais 380 mm skersmens priekiniais stabdžių diskais, kuriuos spaus keturių stūmoklių apkabos. Taip pat šiai versijai skirti specialūs „Michelin Pilot Sport 4S“ padangomis apauti 20 colių ratlankiai.

Naujasis PEUGEOT 508 rinkoje debiutuos 2023 metų birželio mėnesį. Automobiliai bus surenkami Miulūzo mieste (Prancūzija) esančioje gamykloje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją