„Peugeot“ pikapas yra unikalus, tačiau atitinka svarbiausius tarptautinius standartus, o ne vienoje srityje savo konkurentus ir lenkia. Universalumas paverčia jį puikiu pagalbininku įvairiems darbams atlikti ir aktyviam laisvalaikiui. Gamintojas kūrė ir testavo jį daug laiko – vien bandymų metu „Landtrek“ įvairiausiomis sąlygomis įveikė du milijonus kilometrų. Tik intensyviai testuojant įmanoma maksimaliai padidinti automobilio patikimumą.

„Landtrek“ su dviguba kabina kėbulo ilgis yra 5,33 m, su vienguba – 5,39 m. Abiejų versijų plotis yra vienodas (1,92 m). Tai yra rinkos standartai, tačiau „Peugeot“ gerokai kilstelėjo krovinių skyriaus lygos kartelę. Automobilio su dviguba kabina bagažinėje telpa du europadėklai, o su vienguba – trys. Šios versijos bagažo skyriaus ilgis yra net 2,43 m.

Peugeot Landtrek

Kiekvienos versijos leistina apkrova yra didesnė nei 1 tona, o kai kurių gali siekti net 1,2 t. Pati pakrovimo vieta yra apšviesta LED žibintu, o aksesuarai gali būti prijungti naudojant 12 V lizdą. Modelis gali tempti iki 3 tonų svorio priekabą.

Itin ilgi kroviniai gali būti sutalpinti specialioje „Workhorse“ modifikacijoje su vienguba kabina – ji gali būti parduodama be galinio buferio, tad bagažo skyriaus dangtis yra atverčiamas 180 laipsnių kampu.

„Landtrek“ klientai galės pasirinkti daugybę aksesuarų: specialių apdailos elementų ar praktiškų apsauginių detalių.

Atpažįstamas „Peugeot“ stilius

Automobilio eksterjeras – vertikalūs LED žibintai, didelis liūto ženklas ant priekinių grotelių – pabrėžia, jog jis priklauso „Peugeot“ šeimai. Aliuminio ratlankių stilius perimtas iš kitų gamintojo modelių, o jų tvirtumas garantuojamas naudojant įvairiausiomis sąlygomis: esant didelei apkrovai, važiuojant bekele ar dideliu greičiu.

Interjere dėmesį atkreipia dviejų stipinų vairas ir už jo įrengtas 10 colių skaitmeninis HD prietaisų skydelis, kaip ir 3008, 508 ar kituose „Peugeot“ modeliuose.

Galinės sėdynės universalumas yra dar viena unikali šio segmento dalis, jos nugarėlės gali būti nulenkiamos santykiu 60:40. Ant nulenktų nugarėlių galima dėti 100 kg krovinį. Be to, pačiose sėdynėse dar montuojamos vaikiškų kėdučių „Isofix“ jungtys, kurios dar padidina pikapo praktiškumą.

Galima rinktis dvi individualias priekines arba 3 sėdimų vietų „Multiflex“ sofos tipo sėdynes. Nulenkus sofos vidurinės dalies nugarėlę, ji tampa porankiu ar nedideliu darbo stalu, kuris, nulenkus dar ir keleivio sėdynę, gali atlaikyti iki 75 kg svorį. Bendras nedideliems objektams skirtų įvairių salono daiktadėžių tūris – 27 litrai.

Atsižvelgiant į versiją interjere gali tilpti 6 žmonės. Pečių zona antroje eilėje yra 1 510 mm, o atsisėsti į bet kurią sėdynę lengviau dėl 7 įvairiose vietose sumontuotų rankenų.

Peugeot Landtrek

Technologijos – kaip kitų SUV

Peugeot Landtrek“ komforto įranga neatsilieka nuo naujausių gamintojo SUV modelių – jame gali būti montuojamos USB jungtys, „Bluetooth“ ryšys, automatinė dviejų zonų klimato kontrolė, 10 colių HD lietimui jautrus ekranas su „Apple CarPlay™“ bei „Android Auto™“ programomis.

Automobilio saugumą užtikrina 6 oro pagalvės bei elektroninė stabilumo programa (ESP) su papildomomis funkcijomis: nusileidimo nuokalne sistema, kuri kontroliuoja greitį stačiose vietovėse „Hill Descent Control“ (HDC), stabilumą padidinanti ASR, priekabos blaškymosi išvengti leidžiantis asistentas „Trailer Swing Control“. Pikape montuojama ir „Lane Departure Warning“ (LDW) – sistema, rikiuojantis įspėjanti apie kitus eismo dalyvius nematomoje zonoje.

„Landtrek“ montuojama nuo 1 iki 4 išorės kamerų, palengvinančių manevringumą mieste bei įvairiuose keliuose. Speciali bekelei skirta kamera, sumontuota keleivio pusės veidrodėlio apačioje, bei 360 laipsnių vaizdo projekcija aplink automobilį leidžia saugiai manevruoti siauriausiose vietovėse.

Pajėgus bekelėje

„Peugeot Landtrek“ išsiskiria dideliu dyzelinių ir benzininių variklių, automatinių ir mechaninių pavarų dėžių, dviejų ir keturių varančiųjų ratų transmisijų pasirinkimu.

Peugeot Landtrek

1,9 l darbinio tūrio dyzelinis variklis pasiekia 150 AG ir turi kintamos geometrijos turbokompresorių. Didžiausias sukimo momentas (350 Nm) pasiekiamas naudojant ir 6 laipsnių mechaninę „Getrag“ ar automatinę „Punch“ pavarų dėžes. Vidutinės tokio variklio degalų sąnaudos – 7,8 l/100 km.

Benzininis 2,4 l variklis su turbokompresoriumi pasiekia 210 AG ir 320 Nm sukimo momentą. Kaip ir dyzelinis, jis gali būti komplektuojamas su mechanine bei automatine pavarų dėžėmis, o pastarojoje dar gali būti nustatomi keli režimai – nuo „Eco“ iki „Sport“.

Pikapo savybes bekelėje užtikrina iki 235 mm siekianti prošvaisa (tikslus aukštis priklauso nuo versijos) bei keturių varančiųjų ratų versijoje pasirenkami važiavimo režimai: standartiniam naudojimui skirtas 4H ir sunkiai įveikiamose vietovėse naudojamas 4L (lėtesnės pavaros). „Landtrek“ gali įveikti iki 600 mm gylio vandens telkinį, jo užvažiavimo, nuvažiavimo ir rampos įveikimo kampai – atitinkamai iki 30, 27 ir 25 laipsnių (viengubos kabinos versijos).

Galinis diferencialas taip pat turi „eLocker“ sistemą, užtikrinančią sukibimą vienam ratui buksuojant.

Automobilio variklio apačioje yra speciali metalinė apsauga, standartiškai montuojami visų keturių ratų purvasargiai, papildomos žibintų apsaugos.

„Peugeot Landtrek“ pasaulio pardavimo salonuose pasirodys šių metų pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)