Atnaujintas modelis bus gaminamas Vigo gamykloje Ispanijoje, o prekyboje pasirodys 2023 metų vasarą. Nuo šiol bus galima rinktis iš trijų įrangos lygių – ACTIVE, ALLURE ir GT. Taip pat bus siūlomi keturi varikliai – tiek benzininiai ir dyzeliniai, tiek ir elektrinis. 2024 metais debiutuos naujoji hibridinė galios sistema, tad vairuotojai turės galimybę rinktis iš plataus spektro poreikius atitinkančių versijų.
Trejus metus rinkoje besivaržantis dabartinės kartos B segmento SUV modelis jau spėjo užsitarnauti daugybės vairuotojų simpatijas, o jo elektrinės versijos e-2008 parduota daugiau nei 75 tūkst. vienetų.
Vienas svarbiausių elementų
Nuo pat debiuto Peugeot 2008 stilius buvo vienas svarbiausių jo sėkmės elementų. Naujasis modelis traukia žvilgsnį atnaujinta priekinių ir galinių žibintų šviesų kompozicija.
Dabar priekiniuose žibintuose matomos trys vertikalios, liūto nagus atkartojančios LED dienos šviesos integruotos į juodus buferio tarpus. GT versijoje šios šviesos tęsiasi iki pat pagrindinių LED žibintų su trimis šviesų moduliais, leidžiančiais be vargo atskirti automobilį iš kitų.
Galinėje dalyje naujieji LED žibintai sudaro pakeistą trijų nagų simbolį, susidedantį iš trijų horizontalių dvigubų LED juostų. Plonos ir elegantiškos juostos suteikia automobiliui pločio. Be to, atbulinės eigos žibintuose ir posūkių indikatoriuose taip pat pritaikyta LED technologija.
Naujasis automobilis išsiskiria novatoriškais 16, 17 ir 18 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais, kurie sukurti remiantis Peugeot 408 modelio pavyzdžiu.
Elektrifikavimo pažanga
Naujausias elektra varomas miesto visureigis e-2008 pažers dar daugiau naujovių. Šiame modelyje sumontuotas 15 proc. galingesnis elektrinis motoras nei pirmtake. Jo galia išaugo nuo 100 kW/136 AG iki 115 kW/156 AG, o akumuliatoriaus talpa padidėjo nuo 50 iki 54 kWh. Dėl šių parametrų ir padidėjusio bendrojo sistemos našumo gerokai išaugo ir viena įkrova nuvažiuojamas atstumas: dabar jis vietoje 345 siekia 406 km.
Kraunant sparčiuoju įkrovikliu (iki 100 kW), bateriją įkrauti nuo 20 proc. iki 80 proc. užtruks apie 30 minučių. Tiek pat baterijos atsargas per 4 valandas ir 40 minučių galima papildyti pasirinkus naminį sieninį įkroviklį (7,4 kW), o per 11 valandų ir 10 minučių – kraunant iš sustiprinto buitinio lizdo (3,2 kW).
2024-ųjų pradžioje 2008 bus įrengta nauja 48 V HYBRID galios sistema, kurią sudarys naujos kartos 136 AG „PureTech“ benzininis variklis kartu su nauja 6 greičių dviejų sankabų elektrifikuota pavarų dėže ir elektriniu motoru.
Dėl važiuojant įsikraunančios baterijos ši technologija leis panaudoti papildomą sukimo momentą esant mažiems vidaus degimo variklio sūkiams ir užtikrins iki 15 proc. menkesnes degalų sąnaudas. Važinėjant mieste naujasis 2008 su hibridine sistema galės daugiau nei 50 proc. laiko veikti lyg elektromobilis, visiškai nulinės emisijos režimu.
Be elektrinės pavaros, atnaujintame modelyje ir toliau galima rinktis benzinines ar dyzelines jėgaines. Asortimente yra 3 cilindrų1,2 litro darbinio tūrio 100 AG galios „PureTech 100“ bei 130 AG galios „PureTech 130“ varikliai. Pastaroji versija gali būti derinama tiek su mechanine 6 pavarų greičių dėže, tiek su automatine 8 laipsnių EAT8 transmisija.
Taip pat siūlomas 4 cilindrų 1,5 litro dyzelinis 130 AG galios „BlueHDi“ variklis kartu su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir „Stop & Start“ sistema.
Dar labiau integruota „i-Cockpit“ koncepcija
Peugeot automobilių salonai projektuojami pagal „i-Cockpit“ koncepciją, kuri yra vienas didžiausių prekių ženklo privalumų. Per pastarąjį dešimtmetį parduota daugiau nei 10 milijonų automobilių su išskirtiniais „i-Cockpit“ salonais. Per visus šiuos metus „i-Cockpit“ koncepcija buvo nuolatos tobulinama, tad modernizuotas 2008 modelis pasižymi dar geresne ergonomika ir suteikia dar didesnį vairavimo malonumą.
Naujuosiuose miesto visureigiuose akių lygyje virš vairo bus įrengtas skaitmeninis prietaisų skydelis. ALLURE ir GT versijose jo įstrižainė sieks 10 colių, o GT modelių ekranas pasižymės ir 3D efektais.
Ekrano spalvas, informacijos hierarchiją ir išdėstymą vairuotojai galės visiškai pritaikyti savo poreikiams. ACTIVE versijose bus montuojamas analoginis prietaisų skydelis.
Be to, visuose naujuose 2008 modeliuose standartiškai bus diegiamas 10 colių centrinis jutiklinis ekranas, vietoje anksčiau pirmuose dviejuose įrangos lygiuose naudoto 7 colių. Jame galima valdyti garso sistemos ir telefono funkcijas, taip pat ir naujausios kartos „Peugeot i-Connect“ bei „Peugeot i-Connect Advanced“ pramogų ir informacijos sistemas. ALLURE ir GT versijose bus diegiami HD raiškos ekranai, o po jais sumontuoti dideli klavišai leis greitai pasiekti svarbiausias norimas funkcijas.
Atnaujintuose krosoveriuose ir toliau bus diegiama sukibimo kontrolės funkcija. Ji leis pasirinkti vieną iš trijų važiavimo režimų – smėlio, purvo ir sniego – ir atitinkamai prie aplinkos sąlygų priderinti automobilio valdymo savybes.
Visiškai personalizuojama informacijos ir pramogų sistema
Per 10 colių didelės raiškos ekraną valdoma „Peugeot i-Connect“ sistema bus lengvai personalizuojama, naudojant į atskirus ekranus skaldomus valdiklius. Spartieji klavišai leis lengvai naršyti meniu, o sistema veiks kaip išmanusis telefonas ir greitai reaguos į komandas.
Prie informacijos ir pramogų sistemos bus galima prisijungti visiškai belaidžiu ryšiu per „Apple CarPlay“ ir „AndroidAuto“ programėles. Išplėstinė sistemos versija apims ir didelio našumo „TomTom“ nuolatos prie interneto prijungtą navigacijos sistemą. Sistema nuolat atsinaujins nuotoliniu belaidžiu būdu, tad automobilyje bus nuolat palaikoma naujausia įranga.
Naujausiuose Peugeot 2008 modeliuose įtaisytas patobulintas belaidis 15 W galios išmaniojo telefono įkroviklis pakeis anksčiau naudotą 5 W įrenginį. Šis įkroviklis bus montuojamas visuose GT įrangos lygio versijose, o kitose jį bus galima pasirinkti iš papildomo įrangos sąrašo.
Atnaujintame modelyje bus įrengtos didelės raiškos priekinės ir galinės parkavimo kameros. Be to, aklųjų zonų stebėjimo funkcija galės būti sujungta su didelės raiškos priekine kamera, o tai leis parkuojantis matyti aplinką 360 laipsnių kampu.
Atnaujintame modelyje įdiegtas platus vairavimo pagalbinių priemonių asortimentas užtikrins didesnį saugumą ir patogumą. Jis apims adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą, automatinį avarinį stabdymą, kelio ženklų atpažinimą, aktyvųjį įspėjimą apie nukrypimą nuo eismo juostos, vairuotojo dėmesio sekimą, aklosios zonos stebėjimą ir kt.
Naudodamiesi „MyPeugeot“ programėle, Peugeot elektromobilių savininkai galės nuotoliniu būdu valdyti naudingas funkcijas: pavyzdžiui, išankstinį salono temperatūros reguliavimą, planuoti įkrovimo sesijas ir realiuoju laiku gauti informaciją apie automobilio galimą nuvažiuoti atstumą bei baterijos įkrovos lygį.