„Peugeot Baltic“ vykdomojo direktoriaus Andrus Kuus nuomone, naujasis koncepcinis automobilis rodo, kad 508 modelis, kurio pagrindu jis buvo sukurtas, turi užtikrintai gerą ateitį.
Pernai 508 modelis Lietuvoje paskelbtas 2019 metų automobiliu, o Europos metų automobilio konkurse jis pateko į finalą, kurio laimėtojas paaiškės jau kovą. Dabar naujasis 508 modelis siūlomas su trimis dyzeliniais ir dviem benzininiais varikliais, o ketvirtą ketvirtį salonus pasieks 508 modelio hibridinis kupė-sedanas, kurio pagrindu ir sukurtas Ženevos parodoje pristatomas koncepcinis automobilis, taip pat bus siūloma ir universalo versija 508 SW.
Savo koncepcinį automobilį „Peugeot“ inžinieriai suprojektavo su trimis varikliais („PureTech 200“, 110 AG elektriniu varikliu automobilio priekyje ir 200 AG elektriniu varikliu automobilio gale), dviem energijos šaltiniais ir keturių varančiųjų ratų pavara, 500 Nm sukimo momentas užtikrina gerą pagreitį.
Dėl tokių rodiklių „Peugeot Sport Engineered 508“ patenka į tą pačią klasę, kaip automobiliai su 400 AG vidaus degimo varikliais. Naujasis koncepcinis automobilis iki 100 km/val. greičio įsibėgi vos per 4,3 sekundės, maksimalus jo greitis siekia 250 km/val., tačiau pagal WLTP matavimo metodiką į atmosferą išmeta tik 49 g CO2 vienam nuvažiuotam kilometrui.
Koncepcinis automobilis turi visus iš tinklo įkraunamo hibridinio automobilio privalumus. Pagal WLTP matavimo metodiką su 11,8 kWh talpos akumuliatoriumi, važiuojant tik su elektriniu varikliu, galima nuvažiuoti iki 50 km. Važiuojant sportiniu režimu iki 190 km/val. greičiu vidaus degimo ir elektros variklius galima naudoti kartu, tai suteikia įspūdingą pagreitį.
Koncepciniame automobilyje įrengta naujos kartos vairuotojo vieta „i-Cockpit“, leidžianti vairuoti intuityviai: kompaktiškas vairas ir „Head-up“ prietaisų skydelis, esantis akių lygyje, suteikia galimybę vairuotojui matyti parodymus praktiškai neatitraukiant žvilgsnio nuo kelio. Koncepcinis automobilis turi 10 colių HD jutiklinį ekraną ir 12,3 colio rodmenų skydelį.