Audi Q4 e-tron“ ir naujojo „Audi Q4 Sportback e-tron“ modelių paklausa itin aukšta. Per pastaruosius 3 mėnesius iš visų užsakytų „Audi“ automobilių Lietuvoje, vidutiniškai 20 proc. sudaro elektriniai „Audi“ modeliai“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.

„Q4 Sportback e-tron“ modelyje kėbulo linijos stebina savo įspūdingomis proporcijomis – trumpa priekine dalimi, dideliais ratais ir išraiškingomis atletiškomis formomis. „Audi Q4 Sportback e-tron“ modelyje kupė stiliaus stogo linija užsibaigia ties ekspresyvia galine dalimi. Aerodinaminis pasipriešinimo koeficientas modelyje siekia vos 0,26. Elektromobilyje pirmą kartą pasaulyje panaudotas pasirenkamas skaitmeninių šviesų dizainas: naudojantis „MMI touch“ sistema, vairuotojas gali pasirinkti iš keturių skirtingos išvaizdos variantų.

Automobilis turi itin erdvų – net 4,59 metro ilgio saloną, kuris yra didesnis nei įprasta šiame segmente ir prilygsta dideliems SUV automobiliams. Krovinių skyrius taip pat yra didesnis nei įprasta šioje kompaktinėje klasėje ir prilygsta didesniems automobiliams – priklausomai nuo galinių sėdynių atlošų padėties į „Q4 Sportback e-tron“ bagažinę telpa nuo 535 iki 1460 l.

Taip pat kasdienį praktiškumą užtikrina tolimas nuvažiuojamas atstumas – vienu įkrovimu „Q4 Sportback e-tron“ gali nuvažiuoti iki 497 kilometrų (WLTP), o 220 kW siekianti įkrovimo galia užtikrina, kad per dešimt minučių akumuliatorius galima įkrauti pakankamai, kad būtų galima nuvažiuoti 130 kilometrų (WLTP).

Pažangus ir junglus

Elektromobilyje sumontuotas visiškai naujas vairas su liečiamaisiais paviršiais, kuriais vairuotojas pasirenka informaciją skaitmeniniame prietaisų skydelyje. Multimedijos ir navigacijos sistema yra valdoma naudojantis centriniu „MMI touch“ ekranu, kuris metų pabaigoje bus siūlomas ir 11,6 colio įstrižainės dydžio.

Jau standartinėje versijoje kompaktinis elektrinis SUV turi daug pagalbinių sistemų, tokių kaip efektyvumo pagalba, kuri padeda palaikyti numatantį važiavimo stilių ir leidžia optimizuoti energijos sąnaudas. Pasirenkamos pagalbinės sistemos, kaip ir didelis kitos papildomos įrangos pasirinkimas, yra suskirstytos į paketus.

Viena labiausiai išskirtinių sistemų yra prisitaikanti greičio palaikymo sistema, padedanti vairuotojui palaikyti atstumą iki priekyje esančio automobilio ir važiavimą savo eismo juosta esant bet kokiam greičiui. O aplinkinio vaizdo kameros labai palengvina manevravimą mieste ir statant automobilį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)