„Bentayga Hybrid“ yra pirmasis „luxury“ segmento įkraunamas hibridinis automobilis, užtikrinantis aukščiausio lygio dinamiškumą ir tuo pačiu – išskirtinį komfortą bei važiavimo tolygumą. Tai yra pirmas „Bentley“ žingsnis visiškai elektrinio automobilio link, demonstruojantis gamintojo galimybes ir sugebėjimą kurti įvairius klientų poreikius atitinkančius modelius. Jau po kelerių metų kiekvienas „Bentley“ gamos modelis turės po įkraunamą hibridinę modifikaciją“, – teigė „Bentley“ atstovybės Vilniuje vadovė Evelina Avina.
„Bentayga Hybrid“ – naujos eros pradžia
Šiemet sukanka šimtas metų nuo „Bentley“ įkūrimo, o naujasis „Bentayga Hybrid“ savotiškai pažymi naujos eros pradžią. Jis į rinką žengia kaip pirmasis elektrifikuotas „luxury“ segmento automobilis ir yra pirmasis „Bentley“ žingsnis elektromobilių rinkoje. Kiekvienas šios markės gamos atstovas turės po visiškai elektrinę ar hibridinę versiją jau 2023 metais.
Naujajame modelyje išskirtinį našumą ir ekologiškumą pasiekti leidžia dviejų variklių derinys: efektyvaus naujausių technologijų kupino 3 litrų V6 benzininio ir itin sparčią reakciją į akceleratoriaus spustelėjimą užtikrinančio elektrinio. Tai – visiškai naujas derinys „luxury“ SUV rinkoje.
„Intelligent Satellite Navigation“ – dar viena unikali „Bentayga Hybrid“ sistema. Navigacijos sistemoje nustačius kelionės tikslą, ji detaliai apskaičiuos reikalingą važiavimo režimą ir maksimaliai efektyviai išnaudos hibridinę sistemą. Atsižvelgdama į dabartinę automobilio poziciją, sistema taip pat apskaičiuos likusį nuvažiuoti atstumą naudojant tik elektrą.
Pirmieji „Bentley Bentayga Hybrid“ klientams Europoje bus pristatyti paskutinį šių metų ketvirtį.
Našumą užtikrina pažangios technologijos
„Bentayga Hybrid“ montuojamas pažangus ir efektyvus „E Motor“, atliekantis dvi funkcijas – elektrinio variklio bei generatoriaus. Variklis pasiekia 94 kW galią bei 400 Nm sukimo momentą, tad visureigis iš vietos pajuda itin sparčiai. Elektrinio variklio specifika užtikrina, jog visas sukimo momentas pasiekiamas vos nuspaudus akceleratoriaus pedalą – tai yra nepasiekiamas rodiklis vidaus degimo varikliuose.
Elektrinio variklio baterija gali būti visiškai užpildyta namie įrengiamu krovikliu per 2,5 valandos.
„E Motor“ variklis yra kombinuojamas su 3 litrų V6 benzininiu varikliu su turbokompresoriumi. Dviejų galios šaltinių sinergija leidžia pasiekti puikius rezultatus – 700 Nm sukimo momentą pasiekiantis automobilis pasiekia 254 km/val. greitį, o nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,5 sek.
„Bentayga Hybrid“ turi tris hibridinio važiavimo režimus. „EV Drive“ suteikia galimybę važiuoti visiškai ekologiškai – visureigio ratus suka tik elektros variklio generuojama energija. Įjungus „Hybrid Mode“ režimą, automobilis naudoja navigacijos duomenis ir optimizuoja abiejų variklių veikimą didžiausiam nuvažiuojamam atstumui bei degalų naudojimo efektyvumui. „Hold“ režimu subalansuotai naudojami abiejų variklių resursai – taip išsaugoma norima elektrinė rida vėlesniam važiavimui, pavyzdžiui, mieste.
Naudojant bet kurį režimą, automobilis išlieka itin efektyvus – jis kaupia stabdymo ar lėtėjimo metu susikaupiančią energiją.
Bendras nuvažiuojamas „Bentley Bentayga Hybrid“ atstumas – 747 km, o vien elektra (matuojant pagal WLTP ciklą) vienu įkrovimu jis gali įveikti 39 km.
Automobilio CO2 emisijos tėra 79 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos – 3,5 l/100 km (išmatuotos WLTP). Kiekvienas „Bentayga Hybrid“ yra surenkamas rankomis „Bentley“ gamykloje Kru mieste, Anglijoje – vienam visureigiui pagaminti prireikia 130 valandų.