„Teslos“ vadovo elgesys ir pasisakymai politinėje erdvėje papiktino ne tik amerikiečius, tačiau ir Europos gyventojus. Šalia elektromobilių gamyklų ar salonų rengiami protestai, nukenčia ir pačios „Teslos“, vairuotojai jų kol kas renkasi nepirkti.
Per Donaldo Trumpo inauguraciją į Jungtinių Amerikos Valstijų prezidentus E. Musko gestai daugeliui priminė nacių pasisveikinimą, o vėliau išreiškė palaikymą Vokietijos kraštutinių dešiniųjų partijai AfD, skambučio metu jis pareiškė, jog Vokietija „per daug koncentruojasi į praeities kaltes“.
Tuo metu Lenkijos sporto ir turizmo ministras Slawomir’as Nitras’as, kuris paragino boikotuoti amerikiečio kuriamus elektromobilius, pasak jo, „joks normalus lenkas neturėtų pirkti „Tesla“.

„Financial Times“ paskelbė statistinius duomenis, kuriuose matyti, kad „Tesla“ susidomėjimas Europoje sausį smarkiai krito.
Prancūzijoje pardavimai krito 63,4 procentais, Vokietijoje – 59,5 proc, Švedijoje sumažėjo 44,3 proc. Norvegai pirko 37,9 proc. mažiau, o Didžiojoje Britanijoje pokytis nebuvo toks ryškus, bet pardavimai irgi krito 7,8 proc.
Nepaisant to, E. Musko šou tęsėsi toliau. Pavyzdžiui, kovo pradžioje jis savo socialinio tinklo X paskyroje paskelbė įrašą, kuriame teigė, jog išjungtus „Starlink“ sistemą žlugtų visa Ukrainos fronto linija. Kaip pranešė BBC, į tai Lenkijos užsienio reikalų ministras Radoslawas Sikorskis atsakė, jog Muskas – „mažas žmogus“ (angl. small man). Už šios sistemos veikimą Ukrainoje moka būtent Lenkija.

Tai užgavo amerikiečio ego, todėl kitu įrašu jis liepė R. Sikorskiui patylėti, nes esą Lenkija moka tik mažą dalį kainos, o „Starlink’ui“ nėra jokio pakaitalo.
Su kiekvienu Musko išsišokimu „Teslos“ akcijos smunka. Kovo 18 dienos duomenimis, NASDAQ biržoje viena automobilių gamintojos akcija buvo verta 225,31 dolerio. Kai 2024 m. gruodžio 17 d. ji buvo verta beveik 480 dolerių, būtent nuo šios dienos vertė ėmė leistis žemyn.
Nepaisant to, pažvelgus į praėjusius metus, vertė vis tiek pakilo. 2024 m. kovo 19 d. akcijos vertė siekė 171,32 dolerio. Taigi, jų vertė per metus išaugo beveik 54 doleriais arba 31,51 proc.
Visgi, Muskas surengė neakivaizdinę reklamos kampanija baltuosiuose rūmuose. Kovo 11 d. prie Baltųjų rūmų buvo pristatyta keletas „Tesla“ modelių.
Kaip skelbia naujienų agentūra ELTA, D. Trumpas reporteriams nurodė, kad už „Model S“, kurio kaina siekia maždaug 80 tūkst. JAV dolerių (apie 73 tūkst. eurų), atsiskaitys čekiu, o elektromobilį paliks Baltuosiuose rūmuose, kad juo galėtų naudotis personalas. JAV prezidentas taip pat išreiškė viltį, kad jo sprendimas pagerins „Teslos“ padėtį, nes įmonės pardavimai ir akcijų vertė mažėja.
„Oho, kaip gražu“, – atsisėdęs prie raudonos „Model S“ vairo tarė JAV prezidentas.
Vakarą prieš šią „demonstraciją“ D. Trumpas socialiniuose tinkluose parašė, jog ketina įsigyti naują elektromobilį „Tesla“, kad pademonstruotų „pasitikėjimą ir paramą Elonui Muskui – išties iškiliam amerikiečiui“.
Kaip rodo „Statistos“ duomenys, sausį Europoje buvo nupirkta 37 proc. daugiau elektromobilių palyginus su praėjusiais metais, tačiau „Tesla“ automobilių sumažėjo 45 proc.
Traukiasi ir šių automobilių dalis bendrame elektromobilių parke. 2023 m. 18,2 proc. Europos elektromobilių buvo „Tesla“, pernai – 16,6 proc, o šiemet šis rodiklis siekia 6 proc.

Europos automobilių gamintojų asociacijos pateikti duomenys rodo, jog per šį sausį Europos Sąjungos šalių vairuotojai įsigijo 7,517 „Teslas“, kai pernai šis skaičius siekė 15,130 vienetų.
Kaip skelbia NBC, remiantis „S&P Global“ duomenimis, sausio mėn. „Tesla“ pardavimai JAV sumažėjo apie 11 procentų, nors visų kitų markių elektromobilių pardavimai Amerikoje auga.
Ketvirtadienį AP pranešė, jog dėl saugumo „Tesla“ pašalinta ir iš Vankuverio automobilių parodos. Parodos direktorius Ericas Nichollas tikino, kad rengėjai paprašė automobilių gamintojos nedalyvauti renginyje dėl darbuotojų, lankytojų ir parodos dalyvių saugumo, o „Tesla“ turėjo galimybių pasitraukti savanoriškai.
Lietuvoje elektromobilių dalis bendrame automobilių parke yra labai maža ir siekia kiek daugiau nei vieną procentą, todėl didelių pokyčių ir „Tesla“ pirkimuose nėra.
Remiantis „Regitros“ pateiktais duomenimis, per pirmus du šių metų mėnesius lietuviai įregistravo 155 naudotus ir 31 naują „Teslą“ elektromobilį. Ši markė užtikrintai lieka mėgstamiausių tarpe.

Artimiausias konkurentas naudotų elektromobilių rinkoje – „Volkswagen“, jų įregistruota 76 vienetai. O renkantis naują elektromobilį lietuviai pasirinko taip pat 31 „Škodą“ ir 23 „Volkswagen“.
Praėjusiais metais per tą patį laikotarpį (sausį ir vasarį), lietuviai įregistravo 122 naudotas ir 33 naujas „Teslas“. O per visus metus įregistruota 920 naudotų ir 164 naujos „Teslos“. Naudotų elektromobilių tarpe tai buvo dažniausias pasirinkimas, naujų – antroje vietoje.
Ant kai kurių elektromobilių jau ir Lietuvoje galima pastebėti savotiškus „atsiribojimus“ nuo E. Musko ir jo elgesio. Ant bamperių klijuojami lipdukai su užrašais „F**k Elon“, „Don’t hate my car, hate Elon’s bazar“ (liet. Nereikia nekęsti mano automobilio, nekęskite Elono „bazaro“) ar jau tradiciniu tapęs „I bought it before Elon went crazy“ (liet. Nusipirkau tai prieš Elono išprotėjimą).