Kaip informuoja autoblog.com, tikėtina, kad bus įvestos naujos taisyklės paaiškėjus, jog 11 mln. „Volkswagen“ dyzelinių automobilių buvo užprogramuoti klastoti išmetamų teršalų duomenis per testavimą.
Tiesa, anot Europos automobilių gamintojų asociacijos (EAGA), dėl to galimos problemos. Pasaulio valstybių vyriausybės reikalauja intensyvesnio testavimo, kuris geriau atspindėtų realaus vairavimo sąlygas. Tačiau kai kurios iš Europos Sąjungos siūlomų priemonių gali taip išpūsti dyzelinių automobilių gamybos kaštus, kad jie tiesiog taps nebepaklausūs.
„Automobilių pramonė sutinka, kad (teršalų) emisijos labiau atspindėtų realias sąlygas, ir ne vienerius metu ragino pateikti pasiūlymų. Vis tik svarbu veikti taip, kad gamintojai galėtų planuoti ir įvesti būtinas permainas, nerizikuojant, kad dyzelinių automobilių vaidmuo taps vienu kertinių, įgyvendinant su anglies dioksido (išmetimu) susijusius tikslus“, - teigiama EAGA išplatintame pranešime.
Europoje jau senokai stengiamasi populiarinti automobilius su dyzeliniais varikliais, nes manyta, kad mažesnis išmetamo anglies dioksido kiekis <...> atsvers azoto suboksidus, išmetamus naudojant iškastinį kurą.
„Švaresnio dyzelino“ propagavimas pastaraisiais metais turėjo sumažinti ir azoto suboksidų emisiją, bet atvejis su „Volkswagen“ rodo, kad gali nutikti visaip.
Patobulintas testavimas Europoje gali prasidėti jau nuo kitų metų, jo rezultatai gali būti pateikti 2017 m. pabaigoje, tačiau viso to tikslas gali pasidaryti nebeaiškus, jeigu gamintojai ims gaminti mažiau automobilių su dyzeliniais varikliais. Po skandalo, pavyzdžiui, Prancūzijos vyriausybė jau kalba apie dyzelinių variklių automobilių subsidijų eliminavimą.