Reguliuotojai ir automobilių gamintojai pradėjo derybas dėl „dalinai padidėjusių azoto oksidų kiekių“, kuriuos parodė pradiniai kai kurių automobilių patikrinimo duomenys, nurodė Vokietijos motorinių transporto priemonių vadovybė (KBA).

KBA teigė, kad dėl įtarimų dyzelinių variklių azoto oksidų taršos manipuliacijomis ji tikrina daugiau kaip 50 automobilių modelių, kuriuos gamina 23 Vokietijos ir užsienio įmonės. Tyrimas trunka nuo rugsėjo mėnesio, kuomet ir kilo „Volkswagen“ skandalas, rašo „Autonews“.

KBA šiuo metu yra atlikusi du trečdalius suplanuotų patikrinimų.

Transporto vadovybė savo apžvalgoje nepateikė terminų, kada turės galutinius rezultatus. Į tyrimą yra įtraukti „Volkswagen Group“ „Audi“ automobiliai, VW ir „Porsche“ ženklai, taip pat BMW, „Mercedes-Benz“, „Peugeot“ ir kiti.

Vienas atstovas spaudai atsisakė atskleisti, kurių automobilių modelių azoto oksidų tarša viršijo normas.

Šiuos patikrinimus paskatino „Volkswagen“ prisipažinimas, kad buvo klastojami emisijų testai, savo pranešime spaudai trečiadienį teigė KBA. Reguliuotoja taip pat rėmėsi „patikrintais trečiųjų šalių ženklais, rodančiais neįprastas teršalų emisijas“. Automobiliai buvo tikrinami specialiose tyrimų vietose bei gatvėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją