Kaip laidoje „DELFI Diena“ sakė komisaras, policija konkrečios statistikos, kad tada, kai prie šviesoforų buvo įrengtos metalinės lentelės su žaliomis rodyklėmis, leidžiančiomis pasukti į dešinę, nors pagrindinis šviesoforo signalas dega raudonai, būtent dėl šių lentelių įvyko eismo įvykiai, ypač tragiški, neturi.
Pasak jo, toks eismo organizavimas buvo visiems lyg savaime suprantamas, o šiandien, pasikeitus situacijai, būtų įdomu grįžti į 2014-uosius, ir pasižiūrėti į konkrečius argumentus, kodėl buvo nuspręsta naikinti žaliąsias rodykles.
„Kaip ir minėjau, tikrai visi prie to buvo pripratę ir eismo pralaidumui tokios rodyklės tikrai padėdavo. Galbūt, jeigu nuo sausio 1 d. keliuose būtų atsiradusios alternatyvos, mes apie tai šiandien taip aštriai nekalbėtume. Bet bent jau Vilniaus mieste mes alternatyvų neturime, o kamščiai išaugo“, – konstatavo R. Požėla.
Pasak jo, netgi pasitelkus pėsčiųjų saugumo argumentą, sunku įvertinti, kiek panaikintos lentelės su rodyklėmis jį pagerins, mat ne vienoje sankryžoje tada, kai vairuotojas suka į dešinę degant žaliai šviesoforo šviesai, pėstiesiems ir dviratininkams taip pat įsižiebia žalia šviesa.
„Sveikinu ir savo, ir policijos bendruomenės vardu išsakytą poziciją, kad vėl grįšime prie svarstymo, kad reikėtų tam tikram terminui rodykles grąžinti. Šiame etape, kol neturime alternatyvų, tikrai pritarčiau rodyklių grąžinimui“, – teigė R. Požėla.