Automobiliai pareigūnams perduoti jau paruošti naudojimui, su skiriamaisiais ženklais bei garsinėmis ir ryšio sistemomis.
„Navara“ istorijos ištakos siekia dar tarpukarį, kai „Datsun-Nissan” pikapai gimė Japonijoje. Pirmasis modelis „Datsun 13Т” nuo konvejerio nuriedėjo 1934 metais. 1946 metais, pasibaigus II pasauliniam karui, buvo atnaujinta šio modelio gamyba. Automobilis komplektuotas su 722 cc 25 AG varikliu ir turėjo 500 kg keliamąją galią. Pasibaigus karui ir stingant metalo, tam tikros kėbulo dalys buvo gaminamos iš medžio.
Metams bėgant sekė įvairios šio modelio modifikacijos, o prabėgus beveik 80 metų šiuo metu parduodama jau 17-ta „Nissan” pikapo karta. Europos rinkai skirta „Navara“ surenkama Ispanijoje, greta Barselonos įsikūrusioje „Nissan“ gamykloje. Pačio modelio pavadinimas kildinamas iš šiaurės Ispanijos regiono Navarre.
„Nissan Navara“ pikapai, palyginus su pirmtakais, yra modernūs ir plačiai naudojami įvairiose verslo šakose. Automobiliai yra rėminės konstrukcijos, turi visų varančiųjų ratų sistemą bei komplektuojami su keturių cilindrų, 2,5 l tūrio, 144 arba 190 AG dyzeliniais varikliais. Pageidaujantiems galingesnio automobilio, siūloma versija su šešių cilindrų V6 dyzeliniu varikliu galinčiu išvystyti 231 AG ir 550 Nm sukimo momentą.