Abu hibridiniai „Porsche 919“ automobiliai taip pat dalyvaus FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC, World Endurance Championship). Šį čempionatą sudaro aštuonerios lenktynės, pirmosios kurių įvyks balandį Jungtinėje Karalystėje, Silverstono trasoje. 24 valandų Le Mano lenktynės, vyksiančios birželio 14-15 d., bus vienas iš šio čempionato etapų.

Vieno hibridinio „Porsche 919“ automobilio ekipažo pagrindinis vairuotojas kiekviename WEC etape bus 33 metų vokietis Timo Bernhardas, kito – 36 metų prancūzas Romainas Dumas. Abu jie yra „Porsche“ gamyklos automobilių bandytojai, 2010 m. abu su „Audi“ ekipažu tapo Le Mano lenktynių čempionais. Dar nepriimtas galutinis sprendimas, kurie kiti „Porsche“ bandytojai – 24 metų naujazelandietis Brendonas Hartley, 30-metis šveicaras Neelas Jani, 33 metų vokietis Marcas Liebas ir 37 metų australas Markas Webberis – taip pat sės prie „Porsche 919“ vairo 2014 m. FIA WEC čempionato metu.

„T. Bernhardas ir R. Dumas pasižymi didele ištvermės lenktynių apskritai ir konkrečiai Le Mano lenktynių patirtimi, todėl apsispręsti, kad šie pilotai vairuos mūsų naujuosius hibridinius automobilius, nebuvo sunku. Visi nekantriai laukiame kovo pabaigos, kai oficialiuose bandomuosiuose važiavimuose Paul Ricardo trasoje pirmąsyk susitiksime su savo konkurentais“ , – sako „Porsche Team“ vadovas Andreasas Seidlas.

Porsche 919 Hybrid

Hibridinis „Porsche 919“ automobilis buvo sukurtas siekiant atitikti aukščiausios Le Mano prototipų kategorijos reikalavimus. Jame sumontuota sudėtinga hibridinė važiuoklės sistema, sudaryta iš mažo tūrio keturių cilindrų variklio su superkompresoriumi, elektrinio motoro, varančio priekinius ratus, ir dviejų energijos atgavimo sistemų.

„GTE Pro“ kategorijoje besivaržysiantys „Porsche 911 RSR“ automobiliai buvo peržiūrėti ir atnaujinti prieš paskutines 2013 m. sezono lenktynes. Tarp patobulinimų – modifikuotos aerodinaminės automobilių priekio savybės, platesnis galinis sparnas ir prie šių pakeitimų pritaikyta važiuoklės kinematika. Visa tai lemia geresnį balansą ir automobilio valdymą ilgų nuotolių lenktynėse.

„2013 m. sezone „911 RSR“ Le Mane iškovota dviguba pergalė įspūdingai įrodė šio automobilio sugebėjimus ilgose distancijose. Patobulinta „911 RSR“ versija sausį triumfavo 24 valandų lenktynėse „Daytona“ trasoje JAV. Tai geras ženklas artėjant šių metų Le Mano lenktynėms“, – sako „Porsche Motorsport“ vadovas Hartmutas Kristenas.

Inovatyvūs hibridiniai automobiliai „Porsche 919“ Le Mano lenktynėse gavo 14 ir 20 startinius numerius. Pernykščiai pirmų dviejų vietų laureatai „Porsche 911 RSR“ startuos pažymėti 91 ir 92 numeriais.

Le Mano 24 valandų lenktynės yra seniausios pasaulyje ilgų distancijų automobilių lenktynės, organizuojamos jau nuo 1923 m. Jas organizuoja Prancūzijos Vakarų automobilių klubas (pranc. Automobile Club de l'Ouest).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją