Pasak bendrovės, nepaisant su tiekimu susijusių iššūkių tikimasi, kad metiniai rezultatai bus rekordiniai.

Su tuo susijusi ir dar viena „Porsche“ siūloma naujovė. Šių metų pavasarį Lietuvoje startavus „Porsche“ automobilių prekybai internetu, „Porsche“ centras Vilniuje pristatė ir galimybę automobilį rezervuoti 24 valandoms per parą.

„Porsche“ centro Vilniuje vadovės Rasos Klimavičiūtės teigimu, didžioji dalis „Porsche“ automobilių parduodama po klientų apsilankymo centre, praėjus tam tikram laiko tarpui. Visgi, pastaruoju metu neretai pasitaiko atvejų, kai klientas centre fiziškai apžiūri automobilį ir sako pagalvosiąs, o jam išėjus automobilis nuperkamas kito kliento.

„Tokias situacijas diktuoja šiandienos rinka, kai paklausa viršija pasiūlą“, – aiškina „Porsche“ centro Vilniuje vadovė, pridūrusi, kad norimo automobilio rezervacijai užteks tiesiog išmanaus telefono ar kompiuterio.

Pasakodami apie populiariausius Lietuvoje modelius, „Porsche“ atstovai kalba apie pokyčius. Jei anksčiau perkamiausiais buvo „Cayenne“ ir „Macan“, šiandien juos vejasi „Porsche“ ikona 911.

„Dar viena nauja tendencija – sparčiai didėja susidomėjimas elektriniais „Taycan“ modeliais. Gamintojo žingsnis į elektrifikaciją sportinių automobilių segmente leido išplėsti „Porsche“ entuziastų ratą – net 60 proc. „Taycan“ pirkėjų „Porsche“ prekės ženklą renkasi pirmą kartą. Tai atsispindi tiek Lietuvoje, tiek ir visame pasaulyje – daugiau nei trečdalis visų parduodamų automobilių yra elektriniai arba dalinai varomi elektra“, – teigia „Porsche“ atstovai.

Prekyba internetu galima ir naudotais „Porsche“ automobiliais, juos taip pat galima rezervuoti internetu.

„Porsche“ koncernas automobilių prekybą internetu pradėjo 2019 m. Vokietijoje. Vėliau internetinė prekyba plėtėsi ir į kitas Vakarų Europos valstybes, o 2021 m. pavasarį prisijungė ir Lietuva.

Koncernas skaičiuoja, kad internetinė prekyba ženkliai prisidėjo prie išaugusio naujų klientų skaičiaus. Pavyzdžiui, Italijoje net 40 proc. internetu „Porsche“ automobilius įsigijusių pirkėjų buvo nauji prekės ženklo klientai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)