Be to „718 Boxster“ atspindi bendrą naująją gamintojo tendenciją – migravimą prie mažesnio litražo, tačiau efektyvesnių, ekonomiškesnių bei mažiau taršių turbininių variklių. Bazinė automobilio versija bus komplektuojama su opoziciniu 2 litrų darbinio tūrio keturių cilindrų varikliu, kurio galia siekia 300 AG, o maksimalus sukimo momentas – 380 Nm (1950-4500 aps./min.).
Galingesnė „718 Boxster S“ modifikacija turi 2.5 litro „ketveriukę“ su kintamos geometrijos turbina. Jos galimybių rodikliai: 350 AG ir 420 Nm.
Anksčiau boksteriai buvo komplektuojami tik su šešių cilindrų motorais. Palyginus su jais, dabar maksimalus sukimo momentais padidėjo 100 ir 60 Nm (S versija), o galia išaugo 35 AG abiejose versijose.
Abu variantai siūlomi su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, o už papildomą mokestį galima pasirinkti automatinę dviejų sankabų PDK dėžę.
„Porsche“ deklaruoja, kad vidutinės „718 Boxster“ degalų sąnaudos su PDK dėže sieks 6,9 litro šimtui kilometrų, o „718 Boxster S“ – 7,3 litro (litru mažiau nei ankstesnių modelių).
Gamintojas teigia, kad naujos kartos automobilyje geriau sureguliuota pakaba ir vairo stiprintuvas. Šie patobulinimai leis dar tiksliau valdyti rodsterį. Be to galima užsakyti aktyvią pakabą (PASM), kuri – taip pat patobulinta.
Automobilio išorė ir interjeras buvo atnaujinti pagal bendrą gamintojo dizaino liniją, kurią galima išvysti naujos kartos „911“ modeliuose (liko tik senas bagažinės dangtis, medžiaginis stogas ir priekinis stiklas). Salone, palyginus su pirmtaku, matome naują vairą, kitokį centrinės konsolės išdėstymą ir naująją multimedijos sistemą PCM.
Pagal kol kas gamintojo skelbiamas kainas Vokietijos rinkoje, „718 Boxster“ modelio vertė prasideda nuo 53 tūkst. 646 eurų, o „718 Boxster S“ – nuo 66 tūkst. 141 eurų.
Lietuvoje šį automobilį bus galima išvysti nuo balandžio, o jo startinė kaina sieks 56 tūkst. 738 eurus.
Be šios naujienos šiemet „Porsche“ žada pristatyti ir naujos kartos „718 Cayman“ bei „Panamera“ modelius.