„Geriausias sportinių automobilių savybes apjungiančios 718 versijos GTS tinka ne tik trasai. Šių automobilių savininkai juos vertina ne tik už suteikiamą adrenaliną, bet ir komfortą kasdienių kelionių mieste metu. Naujausios juose įdiegtos technologijos ir inžinierių sprendimai šiuos automobilius daro vis universalesnius – našius trasoje, bet nieko neaukojant dėl kasdienio patogumo“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Kartu su mechanine šešių laipsnių transmisija ir sportine išmetimo sistema tai užtikrina išskirtinę galią ir ypatingą sportinio automobilio vairavimo patirtį. Iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 4,5 sekundes ir pasiekia maksimalų 293 km/h greitį. Dėl sumontuotos standartinės aktyvios sportinės pakabos PASM („Porsche Active Suspension Management“), 20 mm žemesnės prošvaisos ir „Porsche“ sukimo momento nukreipimo sistemos PTV („Porsche Torque Vectoring“) su galiniu mechaniniu riboto praslydimo diferencialu, naujos kartos GTS modeliai pasižymi ypatingai subalansuotomis dinamiško valdymo ir kasdienio komforto savybėmis.

Standartinis „Sport Chrono“ paketas su atnaujinta telemetrijos sistema „Porsche Track Precision“ pabrėžia atletišką sportinio automobilio su varikliu viduryje charakterį, o kontrastingi juodos spalvos apdailos elementai ir tamsus „Alcantara“ salonas suteikia GTS modeliams būdingų išskirtinių bruožų.

Kaip „718 Spyder“ ir „718 Cayman GT4“ modeliuose, galingas keturių litrų variklis pasižymi išskirtiniu efektyvumu. Prisitaikanti cilindrų valdymo sistema, kuri esant mažai apkrovai paeiliui atjungia vieną iš dviejų cilindrų eilių, tiesioginis įpurškimas su pjezokristalų purkštukais ir kintamo įsiurbimo sistema dar labiau padidina automobilio efektyvumą.

GTS variklis taip pat stebina ypatingu galios rezervu ir greitaveika. Jis lengvai pasiekia 7800 aps./min. ir su standartiškai montuojama sportine išmetimo sistema leidžia mėgautis sodriu šešių cilindrų „Boxer“ tipo variklio garsu. „718 GTS 4.0“ modeliai turi tokią pačią sportinę išmetimo sistemą su dvigubais antgaliais ir integruotu kietųjų benzino dalelių filtru kaip „718 Spyder“ ir „718 Cayman GT4“. Išskirtinė kėbulo konstrukcija leido pritaikyti specialiai GTS modeliams sukurtą kontrastingą juodos spalvos apatinę galinę dalį.

Važiuoklė pasižymi ypatingai gerai suderintu valdymu, tikslia vairo sistema ir puikiu posūkių įveikimu. Ji apjungia dinamišką valdymą ir pakabos komfortą, pritaikytus važinėti kasdien. „Porsche“ aktyvi pakabos valdymo sistema PASM yra standartinė įranga ir puikiai dera su standartine 20 mm žemesne prošvaisa. Pasirenkamai galima tik 10 mm žemesnė PASM sportinė pakaba.

718 Cayman GTS 4.0

Kita standartinė įranga apima tokius sportiškus komponentus kaip „Porsche“ stabilumo valdymo sistemą PSM („Porsche Stability Management“) su atskirai pasirenkamu „PSM Sport“ režimu, „Sport Chrono“ paketą su atnaujinta „Porsche Track Precision“ programa, „Porsche“ dinamines variklio pagalves PADM („Porsche Active Drivetrain Mounts“) ir „Porsche“ sukimo momento nukreipimo sistemą PTV su mechaniniu riboto praslydimo diferencialu.

Sportiniai automobiliai su varikliu tarp ašių turi „Satin-Gloss Black“ spalvos 20 colių lengvo lydinio ratlankius su dideliems greičiams pritaikytomis padangomis (235/35 ZR 20 priekyje ir 265/35 ZR 20 gale), galingesnę stabdžių sistemą ir perforuotus stabdžių diskus su raudonomis stabdžių apkabomis. Pasirenkamai galima „Porsche“ keraminių stabdžių PCCB („Porsche Ceramic Composite Brake“) sistema.

Tamsios ir išsiskiriančios detalės, tokios kaip oro aptako apatinė dalis, visiškai juodas „Sport Design“ priekinis oro skirstytuvas, priekiniai rūko ir galiniai žibintai, taip pat kitokia apatinė galinio buferio dalis pabrėžia ypatingą GTS modelių sportiškumą.

718 Boxster GTS 4.0

Salone tamsi „Alcantara“ apdaila sukuria sportišką ir elegantišką aplinką. Šia medžiaga aptraukti standartinių „Sport Seats Plus“ sėdynių atlošai, vairo apvadas, centrinio skydelio dalis, pavarų svirtis ir durelių rankų atramos, o „718 Cayman GTS 4.0“ modelyje ji panaudota ir priekinių statramsčių, taip pat stogo apdailai.

Su papildomai užsakomu GTS salono apdailos paketu galima pasirinkti „Carmine Red“ arba „Chalk“ (kreidos) spalvų derinius. Jie paryškina tachometrą, sėdynių diržus, visas apdailos siūles, kartu su išsiuvinėta GTS emblema galvų atlošuose ir „Porsche“ žymėjimą ant kilimėlių su juodais apvadais. Apdailos elementai, taip pat kaip ir centrinė skydelio dalis, yra pagaminti iš anglies pluošto.

„718 GTS 4.0“ modeliai turi standartinę „Porsche“ informacinė sistema (PCM) su didelės raiškos septynių colių liečiamuoju ekranu ir „Sport Chrono“ paketu su „Track Precision“ programa. Ši telefono programa, kurios ištakos yra automobilių sporte, PCM ekrane rodo važiavimo lenktynių trasa duomenis ir juos išsaugo vėlesniam naudojimui. Papildomai galima internetinė navigacijos sistema su informacija apie eismą realiu laiku, valdymo balsu funkcija ir „Porsche Connect“ sąsaja, taip pat „Bose Surround Sound System“ ir „Burmester High-End Surround Sound System“ garso sistemos.

„718 Cayman GTS 4.0“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 82 645 EUR, „718 Boxster GTS 4.0“. – nuo 84 700 EUR.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)