„Tai vienas reikšmingiausių atnaujinimų koncerno istorijoje. Remiantis naujausiomis technologijomis, atnaujinama transmisijos sistema, taip pat diegiami esminiai važiuoklės pakeitimai, tokie kaip pusiau aktyvi važiuoklės sistema, kas leis išplėsti „Porsche driving mode“ diapazoną nuo komfortiškų ilgų atstumų iki dar didesnių važiavimo bekelėje galimybių“, – pažymi „Porsche“ centras Vilnius vadovė Rasa Klimavičiūtė.

Be kai kurių atnaujintų dizaino elementų eksterjere, naujajame „Cayenne“ vairuotojams ir keleiviams bus pasiūlytas naujas, plačiai skaitmenizuotas valdymo ekranas su patobulintomis ryšio funkcijomis. Tuo tarpu inovatyvi apšvietimo technologija „HD-Matrix LED“ priekiniuose žibintuose užtikrins didesnį komfortą ir saugumą.

Pirmą kartą diegiant tiek daug naujų technologijų, būtina atlikti begalę testų, siekiant tobulai suderinti visus komponentus. Tam, kad patikrinti, kaip automobiliai atlaiko apkrovas įvairiose klimato zonose, bandomieji važiavimai vykdomi tiek virtualiomis, tiek realiomis sąlygomis net keturiuose žemynuose.

Kiekviename kontinente automobiliai per mažiau nei kelis mėnesius nuvažiuoja po daugiau nei 200 tūkst. kilometrų miestuose, greitkeliuose ir bekelėje. Šiuo metu atnaujinto „Cayenne“ bandymai vyksta Azijoje, Afrikoje, Europoje ir Šiaurės Amerikoje. Iš viso su ikigamykliniais modeliais jau įveikta daugiau nei keturi milijonai kilometrų.

„Tai, kas profesionalų reikalaujama iš naujojo „Cayenne“ bekelėje Ispanijoje, smėlio kopose Maroke, ledo trasose Suomijoje ar Nordschleifo lenktynių trasoje Vokietijoje, yra kokybės garantija klientams, kad jų „Cayenne“ bus patikimas bet kokiame kelyje“, – sako R. Klimavičiūtė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją