„Naujųjų visiškai elektra varomų „Porsche Macan“ gamos išplėtimas tik įrodo pastarųjų SUV modelių pripažinimą ir sėkmę. „Porsche“ gamintojai žengia koja kojon su inovacijomis, neapleidžia pozicijų ir išlieka stipriu konkurentu kitiems rinkoms žaidėjams“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro vadovė Rasa Klimavičiūtė.
Lengvesnis ir dinamiškesnis „Macan“
Pirmą kartą debiutuojančio tik galiniais ratais varomo „Porsche Macan“ versija išvysto 250 kW (340 AG) galią. Tuo tarpu su „Launch Control“ sistema naujasis elektrinis „Macan“ gali išvystyti net iki 265 kW (360 AG) siekiančią galią ir maksimalų – 563 Nm sukimo momentą, o 100 km/val. greitį pasiekia per 5,7 sek.
Pilnai įkrauta baterija „Macan“, pagal WLTP standartą, gali įveikti net 641 km atstumą ir išvystyti didžiausią – 220 km/val. greitį.
Tik galine ašimi varomas elektrinis „Macan“ yra net 110 kg lengvesnis už „Macan 4“, todėl daug efektyviau naudoja elektros energiją.
Galingesnis „Macan 4S“
„Macan 4S“ debiutuoja su nauju varikliu ant galinės ašies ir galingu 600 amperų „SiC“ impulsiniu keitikliu.
Pastarasis modelis išvysto 330 kW (448 AG) galią. Tuo tarpu su momentiniu galios padidinimu, ji gali siekti iki 380 kW (516 AG) ir išvystyti 820 Nm sukimo momentą.
Naudojant „Launch Control“ sistemą „Macan 4S“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės, o maksimalus jo greitis siekia 240 km/val. Pilnai įkrauta baterija, pagal WLTP standartą, gali įveikti iki 606 km atstumą mišriu ciklu.
Tiek naujojo „Macan“, tiek ir „Macan 4S“ bendra ličio jonų baterijos talpa siekia 100 kWh. Pakrauti ją nuo 10 iki 80 proc. greitojo įkrovimo stotelėje truks maždaug 21 minutę, tuo tarpu didžiausia priėmimo įkrovimo galia – 270 kW.
Standartinė „Macan 4S“ modelių versija debiutuoja su įdiegta „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) funkcija, kuri leidžia pagerinti vairavimo tikslumą bei našumą dinamiškose situacijose. Modelyje taip pat integruota pneumatinė pakaba su stabilumo sistema ir aukščio reguliavimu, o papildomai užsakomi „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus) ir vairuojami galinės ašies ratai, leidžia optimizuoti važiuoklę, padidinant našumą ir komfortą.
Dar didesnės galimybės ir naujas dizainas
Naujųjų elektrinių „Porsche Macan“ modelių įvažiavimo įkalne kampas, dėl pakeistos priekinio buferio geometrijos, priklausomai nuo modelio, padidėjo iki 17,4 laipsnio. Kartu su prisitaikančia pneumatine pakaba naujųjų SUV dizaino paketas pasižymi 10 mm padidinta prošvaisa, kuri siekia iki 195 mm.
Pasirinktinai visiems modeliams siūlomas naujas bekelės dizaino paketas, kurį sudaro „Vesuvius Grey“ ir išorinės spalvos. Šiomis bus galima papuošti priekinį buferį, šoninę apdailą ir stogo apdailos elementus.
„Macan 4S“ modeliai pasirinktinai gali būti komplektuojami su 20 colių ratais arba pasirinkus bekelės dizaino paketą – su 21 colio ratais.
Atnaujintos funkcijos
Kartu su naujųjų elektrinių „Macan“ debiutu, „Porsche“ pristatė ir visiškai naują ekrano bei valdymo sistemą – analogų neturinti „Porsche Driver Experience“ apima prietaisų skydelį su 12,6 colio išlenktu ekranu, 10,9 colio keleivių ekranu, papildytos realybės technologija ir salono apšvietimu.
„Porsche“ dar kartą visiškai atnaujino ir visų „Macan“ modelių operacinė sistema??? ekranų dizainą, kurį dabar sudaro pasitikimo animacija ir naujų temų programa, kuria galima reguliuoti ekranų fono spalvą ir aplinkos apšvietimą, jog šis atitiktų automobilio išorės spalvą net iš 12 spalvų.
Modelių kaina prasideda nuo 82 182 eurų
Naujuosius „Macan“ ir „Macan 4S“ modelius galima užsisakyti jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti šių metų antrą pusmetį. Lietuvoje „Macan“ elektromobilio kaina prasideda nuo 82 182 00 eurų, o „Macan 4S“ – nuo 93 182 00 eurų.