„Panamera“ yra itin sėkmingas modelis, sukūręs visiškai naują rinkos segmentą ir suteikęs galimybę keturiems žmonėms mėgautis išskirtinėmis kelionėmis sportiniu „Porsche“ automobiliu. Būtent „Panamera“ anksčiau nei kituose modeliuose diegiamos kai kurios inovacijos, kurias vėliau perima ir kiti „Porsche“ automobiliai – tai rodo, jog gamintojas šiuo modeliu itin pasitiki, o klientai vertina jo savybes ir novatoriškumą“, – teigia sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Jubiliejinis „Panamera“ modelis išsiskiria tik jam sukurtais 21 colio blizgia metalizuota balto aukso spalva nudažytais „Panamera Sport Design“ ratlankiais bei tos pačios spalvos „Panamera10“ logotipais ant priekinių durelių. Šį logotipą dar galima išvysti ant priešais keleivį esančios konsolės bei durų slenksčių. Automobilio interjeras yra juodas, dalis jo padengta oda, o dekoratyvinės baltojo aukso spalvos siūlės atrodo itin kokybiškai. Ši apdaila galima su „Panamera 4“ bei „Panamera 4 E-Hybrid“ modeliais, taip pat ir „Sport Turismo“ kėbulą turinčiuose modeliuose.

Daugybė papildomos įrangos

„Panamera 10 Years Edition“ modeliai jau standartiškai komplektuojami su didele saugumo bei komforto įrangos gama: LED matricos žibintais su apšvietimą dar pagerinančia dinaminių žibintų „PDLS Plus“ sistema, persirikiavimo bei važiavimo eismo juostoje asistentais „Lane Change Assist“ bei „Lane Keeping Assist“, kelio ženklų atpažinimo sistema bei parkavimo paketu „Park Assist“ su galinio vaizdo kamera.

Šio modelio pirkėjai standartinėje įrangoje taip pat ras panoraminio stogo sistemą, tonuotus langus, šildomas ir 14 krypčių elektra reguliuojamas komfortines sėdynes su „Porsche“ įspaudais ant galvos atlošų, švelniai užsidarančias duris, skaitmeninio radijo imtuvą bei „BOSE® Surround Sound“ garso sistemą.

„Panamera10“ modeliai taip pat pasižymi išskirtinėmis valdymo savybėmis – juose montuojama trijų pakopų pneumatinė pakaba su „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) bei „Power Steering Plus“ sistemomis.

Hibridiniai „Panamera 10 Years Edition“ modeliai taip pat turi įmontuotą kroviklį bei 7,2 kW galios įkrovos galimybę vietoje standartinės 3,6 kW.

„Panamera 4 10 Years Edition“ su 2,9 litro varikliu su dviem turbinomis ir 243 kW (330 AG) galia jau gali būti užsakomi ir kainuoja nuo 115 797 Eur Lietuvoje. Tą patį variklį turintis „Sport Turismo“ modelis kainuoja nuo 118 217 Eur. Specialus sukakties progą pažymintis „Panamera 4 E-Hybrid“ modelis su 2,9 l benzininiu bei 100 kW elektriniu varikliais kainuoja nuo 129 349 Eur, o „Sport Turismo“ – nuo 131 648 Eur. Bendra šių modelių variklių galia – 340 kW (462 AG).

Pardavė 250 tūkstančių

Joks kitas automobilis „luxury“ segmente iki 2009 m., kai pasirodė pirmasis „Panamera“, negalėjo pasiūlyti tokio prabangos, sportiškumo ir universalumo derinio. „Panamera“ turėjo didelės įtakos pačiam „Porsche“ prekės ženklo formavimuisi pastaruosius dešimt metų kaip platforma inovacijoms, vėliau naudotoms ir kituose „Porsche“ modeliuose.

Visi trys dabartinio antros kartos „Panamera“ modelio kėbulo tipai yra surenkami tik „Porsche“ gamykloje Leipcige. Iki šios dienos klientams pristatyta daugiau nei 250 000 modelių.

„Porsche“ keturiems žmonėms: per daugiau nei 70 metų įmonės istoriją „Porsche“ inžinieriai vis grįždavo prie šios idėjos. Tačiau įvairūs prototipai, kaip ant 356 modelio platformos pagamintas „Type 530“, prailginti 928 variantai ar ketverių durų kupė „Type 989“, iki serijinės gamybos nepriėjo.

Naujo šimtmečio pradžioje buvo priimtas sprendimas sukurti ketverių durų hečbeką–sedaną. Šis automobilis turėjo išsiskirti puikiomis valdymo savybėmis, erdvumu bei atrodyti kaip tikras „Porsche“. Pirmasis „Panamera“ (G1) pasirodė 2009 m. balandžio 19 d. Šanchajaus „World Financial Center“ ir netrukus nustatė savo klasės sportiškumo bei komforto standartus.

Automobilis turėjo daugybę inovacijų: pirmą kartą „luxury“ segmento modelis turėjo „Start-Stop“ sistemą bei dviejų sankabų pavarų dėžę. Galingiausias „Panamera Turbo“ turėjo reguliuojamą pneumatinę pakabą bei išsiskleidžiantį galinį oro aptaką.

2011 m. „Panamera“ pradėjo naują elektrinio mobilumo amžių ir pirmasis tapo hibridu. „Panamera S Hybrid“ tapo ekonomiškiausiu iki tų metų pagamintu „Porsche“ nepaisant to, kad jo galia siekė 380 AG. Po dvejų metų „Panamera S E-Hybrid“ dar kartą pakėlė segmento kartelę ir tapo pirmuoju įkraunamu hibridu. „Gran Turismo“ segmento automobilis, kurio galingumas buvo iki 570 AG, pasipildė prailgintąja „Executive“ versija.

Antrosios kartos „Panamera“ (G2) debiutavo 2016 m. birželio 28 d. Berlyne, o modelis „Sport Turismo“ – dar po metų. Jo avangardinis dizainas ir kėbulo koncepcija praplėtė „luxury“ segmento modelių universalumo ribas.

G2 yra dar sportiškesnis ir elegantiškesnis, o modernios sistemos kaip trijų kamerų pneumatinė pakaba, vairuojama galinė ašis ir „PDCC Sport“ elektromechaninė svyravimų stabilizavimo sistema užtikrina, jog „Panamera“ vairuotojas vienodai gerai jaustųsi ir gatvėse, ir lenktynių trasose.

Benzininių variklių gamos galia buvo išplėsta nuo 330 iki 550 AG, o panaudojus sportiniame „918 Spyder“ modelyje išbandytas technologijas „Porsche“ inžinieriams pavyko pasiekti išskirtinį derinį tarp sportiškumo ir degalų naudojimo efektyvumo: pats galingiausias gamos modelis „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasiekia 680 AG. Tai – pirmasis „Porsche“ modelis, kurio galingiausia modifikacija yra hibridinė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją