Pirmuosius automobilius varys 158 AG pasiekiantys benzininiai 1,3 litro varikliai su 12V lengvojo hibrido sistema, galia ratams bus perduodama per automatinę „X-tronic“ transmisiją.
„Qashqai Premiere“ pasižymės aukštesnės klasės automobiliams būdinga įranga. Pavyzdžiui, naujos kartos „ProPILOT“ sistema galės prilėtinti automobilį priklausomai nuo papildomų išorės aplinkybių, pavyzdžiui, automobiliui įvažiavus į mažesnio greičio ruožą automagistralėje.
Sistema taip pat galės nuskaityti kelio ženklus, įvertinti navigacijos sistemos pateikiamus greičio apribojimus ir atitinkamai koreguoti greitį. Be to, „ProPILOT“ su „Navi-link“ sistema dabar galės komunikuoti su „Qashqai“ aklosios zonos radarais ir koreguos vairą, neleisdama keisti eismo juostos, jeigu aklojoje zonoje bus aptiktas automobilis.
Kelią modelis apšvies „Matrix“ LED žibintais, kurių spindulys suskirstytas į 12 segmentų, kurie gali būti išjungiami atskirai ir užtikrina tolimųjų žibintų suteikiamą nuolatinį šviesos srautą neakinant kitų eismo dalyvių.
Svarbiausia informacija vairuotojui bus pateikiama projekcijoje ant stiklo. „Qashqai Premiere“ versijos turės 12,3 colio įstrižainės liečiamą TFT ekraną su „NissanConnect“ multimedija, palaikančia tiek „Android Auto“, tiek „Apple CarPlay“. Telefonui įkrauti – belaidis įkroviklis.
Komfortui užtikrinti – šildomas priekinis stiklas, sėdynės, vairas. Ir taip erdviam interjerui didesnį erdvės pojūtį suteiks stiklinis stogas. Ant jo sumontuoti stogo bagažinės laikikliai.
Segmento pradininkas nežada užleisti pozicijų
„Nissan“ 2007-aisiais pristatęs „Qashqai“ modelį sukūrė kompaktinių krosoverių rinką. Itin didelis miesto visureigio pasisekimas paskatino ir kitus gamintojus kopijuoti japonų automobilio gamintojo receptą. Dabar trečiosios kartos modeliui teks kvoti net prieš 27 varžovus šiame segmente. Iš pagrindų atnaujintas kompaktinių krosoverių segmento pradininkas nesiruošia užleisti savo pozicijų. „Nissan“ atstovai sako, kad jis pirkėjus patrauks tiek išvaizda, tiek technologijomis bei aukšto lygio važiavimo savybėmis.
„Tai progresyvesnis automobilis, turintis žymiai daugiau erdvės salone ir daugybę technologijų. Jis atrodo kur kas atletiškiau, ypatingą žavesį suteikia nauji žibintai ir praplatėjusios priekinės grotelės, kurios atspindi naująjį „Nissan“ identitetą ir sieja visus naujus modelius“, – apie naująjį „Qashqai“ kalbėjo „Fakto Auto“ marketingo vadovas Vaidotas Kviklys.
Naujosios kartos „Qashqai“ tapo veržlesnis ne tik iš išorės – naujoji CMF-C platforma leido „Nissan“ inžinieriams pasiekti daug geresnių valdymo savybių išlaikant važiavimo komfortą ir padidinant automobilio saugumo rezultatus. Kurdami šį automobili inžinieriai siekė išlaikyti jo proporcijas, bet tuo pačiu metu paversti jį dar erdvesniu.
Nauja platforma išsiskiria aukštesniam segmentui būdingu atsparumu sukamosioms deformacijoms, todėl automobilis geriau klauso vairo ir suteikia standesnės važiuoklės pojūtį vairuojant. Priekinėje ir galinėje važiuoklėje naudojama atnaujinta „Macpherson“ tipo pakaba. Dabar ji gali būti naudojama net su 20 colių skersmens ratlankiais. Galinėje pakaboje sumontuoti sutvirtinimai leidžia geriau sugerti smūgius ir slopinti kelio dangos keliamą triukšmą. Visa tai užtikrina sklandų ir tylų riedėjimą įvairia kelio danga.
Antroje metų pusėje – ir naujas hibridas
Kiek vėliau, gegužės antroje pusėje paaiškės ir kitų modelių kainos. Pigiausios versijos turės 1,3 litro benzininį variklį suporuotą su mechanine pavarų dėže.
Dar vėliau, jau kitais metais „Qashqai“ modelyje bus pristatyta ir nauja „Nissan e-POWER“ hibridinė sistema, kuri ypatinga tuo, kad ratus visą laiką suks elektros motoras, o vidaus degimo variklis tarnaus akumuliatoriaus įkrovimui.