Prie aukštesnės klasės segmento modelių priskiriamas gundančio dizaino naujasis „Peugeot 308“ papuoštas pasikeitusiu prekės ženklo logotipu. Šiuolaikiškas automobilis su visomis jungiamumo galimybėmis taip pat aprūpintas pažangiausiomis vairavimo pagalbinėmis sistemomis, moderniausia „Peugeot i-Cockpit“ įranga su „i-Connect Advanced“ ir intuityviai valdoma multimedijos sistema.

Kruopščiai iki mažiausių smulkmenų apgalvota „Peugeot 308“ aerodinamika leido sumažinti degalų sąnaudas. Suteikiant klientams pasirinkimo laisvę automobilis bus komplektuojamas su benzininiais ir dyzeliniais vidaus degimo varikliais arba įkraunamomis hibridinėmis jėgainėmis.

„Peugeot i-Cockpit“ galimybės

„Peugeot i-Cockpit“ tapo neatskiriama markės įvaizdžio dalis. Kompaktiškame vaire įrengti davikliai fiksuoja, ar vairuotojas jį laiko. Ši informacija akimirksniu perduodama vairavimo pagalbinėms sistemoms.

Išgaubta centrinė konsolė tęsiasi iki belaidžio išmaniųjų telefonų įkrovimo platformos. Kita jos dalis pritaikyta daiktams patogiai laikyti: sumontuoti du didelio skersmens puodelių laikikliai, du C tipo USB jungties lizdai ir centrinis porankis. Bendras dėtuvių tūris siekia 34 litrus.

Dabar išmaniosios įrenginių programėlės valdomos ekrane be laido. Be to, per „Bluetooth“ sąsają vienu metu galima prijungti du telefonus.

Didelės raiškos 10 colių įstrižainės centrinis ekranas lengvai adaptuojamas pagal poreikius. Skirtingus langus galima nuleisti sparčiaisiais mygtukais, sistemą valdyti itin paprasta, o reakcija – greita.

Dėl vartotojo balso atpažinimo komandos „Ok Peugeot“ įprastose kasdienėse situacijose dar lengviau ir saugiau naudoti įrangą. Ji suteikia prieigą prie visų multimedijos funkcijų.

Vairavimo pagalbinės sistemos

Į gausų 308 technologijų komplektą įeina naujausios vairavimo pagalbinės sistemos. Metų pabaigoje pasirodysiantis „Drive Assist 2.0“ paketas taps svarbiu žingsniu iki iš dalies autonominio vairavimo. Į jį įtraukta prisitaikanti greičio palaikymo sistema su funkcija „Stop and Go“ (modeliams su EAT8 automatinėmis transmisijomis) ir eismo juostos palaikymo sistema.

Ji turės tris naujas funkcijas, veikiančias keliuose, kuriuose sužymėtos eismo juostos. Viena iš jų – pusiau automatinis juostos keitimas: važiuojant 70–180 km/val. greičiu sistema rekomenduos aplenkti priekyje važiuojančią transporto priemonę, o po manevro primins grįžti į ankstesnę poziciją.

Pagal greičio ribojimo ženklus vairuotojui taip pat bus pateikiamos rekomendacijos sumažinti arba padidinti greitį. Trečia funkcija – greičio optimizavimas pagal įveikiamo posūkio kreivę. Ši įranga veiks važiuojant iki 180 km/val. greičiu.

Naujasis „Peugeot 308“ pasirodys rinkoje aprūpintas aukštesnio segmento modelių verta įranga. Manevringumą mieste palengvins ilgo nuotolio (75 metrų) veikimo aklųjų zonų stebėjimo sistema, įspėjimas apie artėjančią transporto priemonę važiuojant atbuline eiga, didelės raiškos 180 laipsnių galinio vaizdo kamera su valymo purkštuku ir 360 laipsnių vaizdas su keturiomis kameromis priekyje, gale bei šonuose.

„Peugeot 308“ bus komplektuojamas su svarbiausiomis sistemomis, užtikrinančiomis komfortą ir eismo saugumą. Prisitaikanti greičio palaikymo įranga modeliuose su automatinėmis transmisijomis turės „Stop and Go“ funkciją, o su mechaninėmis automatiškai sumažins automobilio greiti iki 30 km/val.

Automatinė avarinio stabdymo sistema pėsčiuosius arba dviratininkus užfiksuos ne tik dieną, bet ir tamsiu paros metu. Taip pat bus įdiegta apie nukrypimą nuo eismo juostos įspėjanti ir trajektoriją koreguojanti įranga, vairuotojo budrumą pagal vairo pasukimus stebinti sistema, automatinis šviesų perjungimas ir kelio ženklų atpažinimas.

Bazinės komplektacijos modeliai bus aprūpinti LED priekiniais žibintais, o GT ir „GT Pack“ įrangai bus naudojama kasdienį patogumą ir saugumą didinanti LED matricos technologija.

Komfortiškas ir jaukus interjeras

Naujojo „Peugeot 308“ sėdynės sukurtos orientuojantis į aukščiausią komfortą. Apie tai kalba ir medžiagos: šiuolaikiški margo rašto arba tinklelio tipo audiniai, „Alcantara“, įspaustais raštais puošta arba spalvota minkšta oda.

Pagal versiją į standartinę arba papildomą įrangą montuojamos priekinės sėdynės su AGR (vok. „Aktion für Gesunder Rücken“ – sveikos nugaros kampanija) sertifikatu. Jos išsiskiria plačiomis nustatymų galimybėmis ir puikia ergonomika.

55 mm pailgėjusi ratų bazė pastebimai prisidėjo prie komforto. Ypač tai juntama antros sėdynių eilės keleiviams, kurių kojoms bus daugiau erdvės.

Bagažinės tūris siekia 412 litrų, iš jų 28 litrai atskirti papildomu dangčiu. Nulenkus galines sėdynes maksimalus bagažo skyriaus tūris siekia 1323 litrus.

Naujasis „Peugeot 308“ aprūpintas oro kokybės kontrolės sistema, kuri nuolat stebi oro sudėtį ir automatiškai aktyvuoja vidaus cirkuliacijos režimą.

Drauge su viena iš geriausiai žinomų Prancūzijos garso įrangos kūrėjų, kompanija „Focal“, naujajam „Peugeot 308“ sukurta unikali aukščiausios klasės garso sistema. Dviejų žinomų prekės ženklų inžinieriai šią aparatūrą su 10 garsiakalbių kūrė trejus metus.

Idealiai tinkantys varikliai

„Peugeot“ siekia suteikti klientams kuo didesnės pasirinkimo laisvės, todėl naujasis 308 bus komplektuojamas ir su dviem įkraunamomis hibridinėmis jėgainėmis. „Hybrid 225 e-EAT8“ hibridinę pavarą sudaro 180 AG benzininis variklis ir 81 kW elektros motoras. CO2 emisijos siekia 26 g/km, o vien elektros režimu ši versija galės nuvažiuoti 59 km.

„Hybrid 180 e-EAT8“ hibridas sujungia 150 AG benzininį variklį ir 81 kW elektros motorą. CO2 emisijos siekia 25 g/km, o 100 proc. elektros režimu nuvažiuojamas atstumas – 60 km. Abiejų hibridų trauka priekiniams ratams perduodama per automatinę e-EAT8 transmisiją.

Hibridinių versijų ličio jonų baterijų talpa siekia 12,4 kWh. Standartiškai montuojamas integruotas 3,7 kW galios vienos fazės kroviklis, papildomai galima rinktis pajėgesnę 7,4 kW įkrovimo įrangą.

Naujajam „Peugeot 308“ taip pat siūlomi naujausią „Euro 6“ reglamentą atitinkantys vidaus degimo varikliai. CO2 emisijų ir vidutinių degalų sąnaudų rodikliai drauge su hibridinių jėgainių duomenimis dar turi būti patvirtinti pagal WLTP bandymų protokolą.

Automobilis bus gaminamas Prancūzijoje ir į Baltijos šalis atvyks šių metų rudenį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)