Oficialiai Paryžiaus automobilių paroda prasideda spalio 4-ąją, tačiau dvi dienos prieš tai skirtos viso pasaulio žiniasklaidai. Tiesa, pastarajai šiemet veiklos mažiau nei įprastai, mat dalis automobilių gamintojų nusprendė parodoje nedalyvauti. Priežastys įvairiausios: per brangu, klientų įpročiai pasikeitė, nėra ypatingų naujienų ir netgi pasikeitė ženklo strategija.

Skaičiuojama, kad iš viso į Paryžių šiemet neatvyko keliolika ženklų. Pavyzdžiui, čia nėra „Opel“, kuris jau priklauso „Peugeot-Citroen“ (PSA) grupei, parodoje įsirengusiai milžinišką stendą. Paryžiuje nieko naujo nerodo gausybė prabangių ženklų: „Aston Martin“, „Bentley“, „McLaren“, „Rolls-Royce“, „Lamborghini“. Nebus čia ir „Fiat“, „Ford“, „Mazda“, „Mitsubishi“, „Nissan“ ir „Subaru“ bei dar kelių ženklų.

Užbėgo už akių

O kai kurie gamintojai pasinaudojo galimybe savo didžiausias naujienas parodyti dar spaudai skirtų dienų išvakarėse. Pavyzdžiui, Vokietijos „Mercedes-Benz“ suprasdami, kad Prancūzijoje visą dėmesį stengsis susigrobti prancūziški ženklai, kiek anksčiau leido užmesti akį į naują GLE modelį.

Vidutinio dydžio visureigis ūgtelėjo: į ilgį buvo ištemptas 8 cm, viduje atsirado 3 cm daugiau erdvės galvoms. Bagažinės tūris išaugo 125 litrai – iki 825 l. Galiausiai, „Mercedes-Benz“ planuoja ir 7-vietę GLE versiją. Po kapotu bus 4, 6 ir 8 cilindrų varikliai, taip pat – hibridinės jėgainės ir 9 laipsnių automatinės pavarų dėžės.

Ir nors nesunku atspėti, kad dyzeliniai varikliai šiemet Paryžiuje yra ne itin noriai aptariamas reikalas, kur kas daugiau kalbama apie hibridines, elektrines ir kitokias jėgaines, „Mercedes-Benz“ dyzelio neatsisako. Atvirkščiai, poruoja šiuos su elektros varikliais ir GLE siūlys kaip iš tinklo įkraunamą ir dyzelinu varomą hibridą.

Dėmesio panoro ir „Renault“, parodos išvakarėse pristačiusi savo hibridizacijos ir elektrizacijos strategiją, o taip pat – elektrinį K-ZE visureigį.

Prancūzijos automobilių gamintojas patvirtino, kad rengiasi pagaminti „Clio“, „Captur“ ir „Megane“ versijas. „Clio“ pasirodys jau 2020 m., tačiau „Renault“ nekalba nei apie tai, kokia hibridinė sistema bus naudojama, nei atskleidžia, kokį atstumą modelis nuvažiuos elektra.

„Captur“ ir „Megane“ hibridais virs bendradarbiaujant su „Mitsubishi“. Tačiau K-ZE Europa greitai neišvys, mat pastarasis modelis bus gaminamas Kinijoje ir pirmiausia skirtas šiai rinkai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)