Dabar, automobilių gamybos bendrovėms Europoje mažinant gamybą, gamintoja prognozuoja, kad grupės pajamos šiais metais sieks 42,5 mlrd. eurų (46,4 mlrd. JAV dolerių), nors anksčiau prognozuota 44 mlrd. eurų. Be to, ji sumažino lūkesčius, susijusius su sunkumų patiriančiu automobilių dalių padaliniu, kurį Vokietijos bendrovė gali atskirti vykdydama didžiausią per visą savo istoriją restruktūrizaciją.
Šią savaitę „Continental“ pristatė planus galimai įtraukti į biržos sąrašus automobilių pramonės padalinį, kuris atsilieka nuo kitų įmonių. Šis žingsnis pakeistų vienos didžiausių Europos dalių gamintojų struktūrą, paliekant jai pelningesnius padangų ir „ContiTech“ pramonės padalinius.
Automobilių dalių tiekėjai patiria spaudimą, nes transporto priemonių gamintojai mažina gamybos apimtis siekdami prisitaikyti prie lėtėjančios elektromobilių paklausos. „Continental“ konkurentė „ZF Friedrichshafen AG“ planuoja iki 2028 m. Vokietijoje atleisti maždaug ketvirtadalį savo darbuotojų, tikėdamasi, kad tai padės išspręsti perėjimo prie elektromobilių problemą.