Anot gamintojų, naujasis modelis buvo sukurtas atsižvelgiant į vis didėjantį „Premium“ klasės automobilių savininkų reiklumą dizainui, kokybei ir važiavimo savybėms. Palyginus su pirmtaku, išsiplėtė išorės spalvų pasirinkimas, įvairesnis tapo vidaus apdailos asortimentas.
Naujojo hibridinio „RX 450h“ modelio galios šaltinis yra 3,5 litro V6 benzininis variklis su dviem elektriniais varikliais, o bendrasis patobulintos sistemos galingumas siekia 313 AG. Naujausi hibridinio modelio aplinkosaugos rodikliai, remiantis 80/1268/EEB direktyva ir skaičiuojant pagal vidutinį ciklą, yra 5,3 l degalų 100 kilometrų ir 122 g CO2 emisijos vienam kilometrui.
Išorėje aiškiai atpažįstama „Lexus“ būdinga drąsi L-finesse dizaino koncepcija, taikoma visiems pastaraisiais metais pristatytiems naujiesiems japonų gamintijo modeliams. Naujasis „RX“, palyginti su ankstesniuoju modeliu, pasižymi galingesniu ir drąsesniu išorės dizainu, be to, naujasis modelis taip pat yra šiek tiek ilgesnis (+120 mm) ir platesnis (+10 mm). Esant platesnei važiuoklės bazei, padaugėjo erdvės galinių sėdynių keleiviams.
Gamintojas tikina, jog kuriant aukščiausios klasės interjerą, pagrindinis dėmesys buvo skiriamas funkcionalumui ir salono patogumui, naudotos kruopščiai atrinktos kokybiškos salono medžiagos. Interjero išskirtinumą taip pat pabrėžia lazeriu apdirbtos ir rankiniu būdu nupoliruotos unikalios medinės dekoro juostelės, pagamintos „Yamaha“ fortepijono meistrų.
Patogiausios ir aukščiausios „Luxury“ kokybės įrangos lygiui, be kitų detalių, priklauso ir 12,3 colių ekraną turinti „Lexus“ multimedijos ir navigacijos sistema, „Mark Levinson Premium Surround“ garso sistema su 15 kolonėlių, platus spalvotas priekinio stiklo monitorius, adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema (AHS), belaidis telefono įkrovimas ir 360° panoraminio vaizdo monitorius, rodantis manevravimo nurodymus ekrane.
Be to, į kiekvieną naujojo „RX“ standartinės įrangos lygį yra įtrauktas naujausias „Lexus“ saugumo paketas „Lexus Safety System“ su įvairiomis aktyviomis ir pasyviomis saugumo funkcijomis, pvz., priešavarinės saugos sistema su pėsčiųjų atpažinimo funkcija, nukrypimo nuo važiuojamosios kelio juostos įspėjimo sistema su savo važiavimo juostoje palaikymo sistema, taip pat pastovaus greičio palaikymo sistema ir automatinė tolimųjų šviesų išjungimo sistema.
„Lexus“, pirmąjį „RX“ modelį rinkai pristačiusi dar 1998 m., pirmoji sujungė sportines važiavimo savybes su sedano prabanga bei patogumu, sukurdama visiškai naują SUV automobilių segmentą. Per trijų „RX“ sukūrimo kartų laikotarpį šio automobilio modelis tapo populiariausias, pasaulyje jo parduota jau daugiau nei 2,2 mln. vnt. Šiek tiek daugiau nei per dešimtmetį Lietuvoje iš viso buvo parduota apie 300 visiškai hibridinių „RX“ modelių.
Hibridinį variklį turinčio modelio kainos – nuo 64 tūkst. 350 eurų. Aprūpinto aukščiausios kokybės įranga ir visiškai hibridinio „Lexus“ modelio kaina kartu su panoraminiu stogu – 81 tūkst. 740 eurų. Be visiškai hibridinio „RX 450h“ taip pat galima įsigyti ir naująjį „RX 200t“ su 2,0 litrų turbobenzininiu varikliu, kurio kaina su bazinės įrangos lygiu „Comfort“ – nuo 55 tūkst. 990 eurų.