„911 Carrera S“ bei „911 Carrera 4S“ modeliuose montuojamas šešių cilindrų opozicinis variklis su turbokompresoriais. Jų galia 22 kW (30 AG) didesnė nei ankstesniame modelyje ir dabar siekia 331 kW (450 AG). Jo našumas buvo padidintas patobulinus degalų įpurškimo ir oro aušinimo procesus bei pakeitus turbokompresorių montavimo vietas. Galia į ratus perduodama naujai sukurta aštuonių laipsnių dviejų sankabų transmisija.

Abu 911 modeliai 100 km/val. pasiekia per mažiau nei 4 sekundes: galiniais ratais varomas kupė įsibėgėja per 3,7 sek., o visais keturiais „911 Carrera 4S“ – per 3,6 sek. Tai – 0,4 sek. greičiau nei ankstesnės kartos modeliai, o šį laiką galima sutrumpinti dar 0,2 sek. su papildomu „Sport Chrono Package“.

Abiejų automobilių didžiausias greitis viršija 300 km/val. „911 Carrera S“ įsibėgėja iki 308 km/val., keturiais ratais varomas modelis – iki 306 km/val.

Platesnis nei pirmtakas

„Porsche 911“ eksterjero dizainas yra visiškai naujas, tačiau klasikinės šio modelio linijos yra išlaikomos ir jis puikiai atpažįstamas. Naujasis 911 atrodo gerokai raumeningesnis nei jo pirmtakas – tokį vaizdą suteikia platesnės priekinė bei galinė tarpvėžės.

Priekyje sumontuoti 20 colių skersmens ratai, o gale – 21. Priekinė automobilio dalis dabar yra 45 mm platesnė, o tarp LED žibintų esančio priekinio bagažo dangčio forma primena pirmąsias 911 kartas. Galinėje dalyje dominuoja masyvus ir platus, automatiškai pakylantis oro aptakas.

Visos automobilio kėbulo dalys, išskyrus priekinę bei galinę sekcijas, yra pagamintos iš aliuminio.

Režimas drėgnam keliui

„Porsche“ sukūrė ir standartinėje įrangoje įmontavo specialų važiavimui šlapia danga skirtą „Wet“ režimą. Jutikliai aptinka drėgną kelio dangą ir apie tai įspėja vairuotoją, kuris po to gali nustatyti automobilio parametrus, padėsiančius automobilį sudėtingomis sąlygomis valdyti saugiau.

911 taip pat sumontuotos įspėjimo apie gresiantį eismo įvykį bei autonominio avarinio stabdymo sistemos. Standartinės įrangos sąraše esančios sistemos nustato grėsmę susidurti su judančiais objektais ir, vairuotojui nereaguojant, pradeda stabdyti.

Pirmą kartą 911 modelyje kaip papildoma įranga siūloma adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema su „Stop and go“ funkcionalumu, palengvinančiu važiavimą eismo spūstyse. Taip pat diegiama inovatyvia autonominė pagalbos avarinių situacijų metu funkcija bei naktinio matymo asistentas su į šilumą skleidžiančius kūnus reaguojančia kamera.

Padės pasirinkti, kur investuoti

911 modelis papildytas ir įvairiomis šiuolaikinėmis programomis, kurias įvertins daugelis „Porsche“ klientų. „Porsche Road Trip“ yra programa, kurią planuodami, organizuodami ir naviguodami specialiose kelionėse įvertins visi automobilių entuziastai. Programa norimame kelyje pasiūlys išskirtinius viešbučius, geriausius restoranus bei pažymės pačius įspūdingiausius kraštovaizdžius.

„Porsche Impact“ yra emisijų skaičiuotuvas. Jis tiksliai matuoja, kokio dydžio CO2 pėdsaką palieka „Porsche“ klientai ir kiek jiems kainuotų, jeigu išmetamą anglies dvideginio emisiją jie norėtų neutralizuoti. Taip pat, naudodamiesi šiuo skaičiuotuvu, jie gali pasirinkti tarptautinius prieš klimato kaitą kovojančius projektus, į kuriuos norėtų investuoti. Projektai yra įvairiose pasaulio valstybėse ir skirti vėjo, vandens, saulės energijos gamybai, miškų apsaugai ir kt. sritims.

Naujus 911 modelius galima užsakyti jau dabar. „Porsche 911 Carrera S“ Lietuvoje kainuoja nuo 121 484 eurų, o „911 Carrera 4S“ – nuo 129 470 eurų su PVM.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)