Palyginti su pirmtaku, naujasis „Audi A1 Sportback“ yra net 56 mm ilgesnis (4,03 m). Automobilio plotis išliko nepakitęs (1,74 m), o aukštis siekia tik 1,43 m, todėl, turėdamas plačią tarpvėžę ir trumpą priekinę bei galinę dalį, naujas modelis atrodo itin tvirtai ir sportiškai, tai paryškina ir žemai sumontuotos plačios vientisos grotelės su išraiškingomis oro paėmimo angomis, o variklio gaubto priekyje esančios trys siauros angos primena 1984 metais gimusią „Sport quattro“ ralio legendą.
Žvelgiant į naująjį „A1 Sportback“ matyti akivaizdžios sąsajos su „Audi Ur-quattro“ ir „Sport quattro“ modeliais, o sportiškas charakteris gali būti dar labiau pabrėžtas pasirinkus „S line“ apdailą. „A1 Sportback“ gali būti nudažytas viena iš dešimties spalvų, o kompaktinio automobilio stogas nuo priekinių statramsčių iki galinio oro aptako gali būti dažomas dviejomis skirtingomis tamsiomis spalvomis.
Debiuto pradžioje bus siūloma ir išskirtinė „Edition“ versija su „S line“ apdaila ir dar labiau A1 išvaizdą pabrėžiančiais akcentais – priklausomai nuo kėbulo spalvos, dideliais bronzos, baltos arba juodos spalvos 18 colių ratlankiais ir „Audi Sport quattro“ primenančiais tamsintais LED priekiniais ir galiniais žibintais.
Kaip teigia gamintojai, kuriant automobilio saloną buvo siekiama, kad kompaktinių automobilių klasėje jis būtų sportiškiausias. Čia labiausiai išsiskiria sportiškas prietaisų skydelis su kompaktiškomis vėdinimo grotelėmis ir skaitmeniniais rodmenimis, o vairuotojui po ranka esantys valdikliai ir papildomai užsakomas „MMI touch“ liečiamasis ekranas dar labiau pabrėžia sportišką automobilio salono atmosferą.
Išaugęs naujasis „A1 Sportback“ yra gerokai erdvesnis ir viduje, bagažinės tūris padidėjo 65 l ir dabar į ją telpa nuo 335 litrų, o nulenkus galinių sėdynių atlošus, bagažinės talpa padidėja iki 1090 litrų.
Net ir bazinėse versijose sumontuotas skaitmeninis aukštos rezoliucijos 10,25 colių įstrižainės prietaisų skydelis su valdymu ant vairo. Naujojo „A1 Sportback“ multimedijos valdymo sistema yra tokia pati, kaip ir didesnės klasės automobiliuose. Jau bazinėje komplektacijoje yra „MMI radio“ grotuvas, kurį galima valdyti ant vairo esančiais mygtukais, o jo informacija rodoma skaitmeniniame prietaisų skydelyje. Taip pat papildomai galima užsisakyti „MMI navigation plus“ sistemą, kuri valdoma liečiamajame 10,1 colio įstrižainės ekrane.
„Audi smartphone“ sąsaja „iOS“ ir „Android“ operacinių sistemų telefonus, naudojant „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programas, galima susieti su MMI sistema, kuri turi dvi USB jungtis. Papildomai užsisakius „Audi phone“ įrangą, užtikrinamas aukščiausios kokybės 4G ryšys, o telefoną galima įkrauti belaidžiu būdu.
Muzikos ir gero skambesio gerbėjai įvertins skaitmeninį „Digital Audio Broadcasting“ imtuvą, „Audi sound“ ir „Bang & Olufsen Premium Sound“ garso sistemas. Pastaroji 560 vatų galios sistema turi vienuoliką garsiakalbių, o trimatis erdvinis garsas sukuriamas garso bangoms atsispindint nuo priekinio stiklo.
„Audi A1 Sportback“ vairuotojo pagalbinės sistemos taip pat prilygsta didesnės klasės automobiliams. Jos užtikrina, kad kompaktiškas automobilis važiuos saugiu atstumu, taip pat padės vairuotojui važiuoti savo eismo juosta ir statant automobilį.
Bazinėje įrangoje esanti perspėjimo apie išvažiavimą iš savo eismo juostos sistema padeda vairuotojui važiuojant didesniu nei 65 km/val. greičiu, o kita bazinė įranga – „Audi pre sense“ sistema – radaro pagalba atpažįsta kitus automobilius, gatvę kertančius pėsčiuosius, dviratininkus net ir esant blogam matomumui (pavyzdžiui, rūkui) bei garsiniu ir vaizdo signalu perspėja vairuotoją. Tuo pačiu metu ji pasirengia stabdymui ir, jei reikia, visa jėga aktyvuoja avarinį stabdymą, siekiant išvengti susidūrimo ar sumažinti jo pasekmes. Taip pat priekinių sėdynių saugios diržai įtempiami, langai uždaromi ir įjungiamos avarinės šviesos.
Variklių gama apima efektyvius benzininius motorus, kurių galia siekia nuo 70 kW (95 AG) iki 147 kW (200 AG). Visi varikliai yra tiesioginio įpurškimo su turbinomis ir turi kietųjų dalelių filtrą. Jie gali būti komplektuojami su mechanine pavarų dėže arba septynių greičių dviejų sankabų „S tronic“ automatine pavarų dėže, o galingiausias motoras komplektuojamas su šešių greičių „S tronic“ transmisija.
Naująjį „Audi A1 Sportback“ bus galima užsisakyti jau šią vasarą, o pirmieji automobiliai pirkėjus pasieks 2018 m. rudenį.