Klasikinio „Defender Works V8 Islay Edition“ įkvėpimu tapo „Land Rover Series IIa“ automobilis, kuriuo važinėjo pats S. Wilksas, ir prie Škotijos besiglaudžiančio Hebridų salyno sala, kurioje jis atostogaudavo. Šis modelis dabar yra „Land Rover Classic“ padalinio kolekcijos dalis.

Wilksams priklausantis Laggano dvaras buvo naudojamas kaip ankstyvųjų prototipų bandymų poligonas. 1947-aisiais keliaujant po atšiauriu grožiu kerinčią Ailos salą smarkiai modifikuotu „Rover“ automobiliu dvaro prižiūrėtojui dingtelėjo, kad šis turėtų būti vadinamas „Land Rover“. Tad taip šis pavadinimas ir prigijo.

„Islay Edition“ versija atitinka tas pačias technines specifikacijas kaip ir klasikinis „Defender Works V8“ modelis. Joje montuojamas 5 litrų darbinio tūrio V8 atmosferinis benzininis variklis, išvystantis 405 AG galią, ir aštuonių laipsnių automatinė ZF pavarų dėžė. „Islay Edition“, kaip ir „Works V8“, nuo 0 iki 96 km/val. greičio įsibėgėja per 5,6 sekundės, o didžiausias automobilio greitis siekia 170 km/val.

Kiekvienas iš 30 egzempliorių yra visapusiškai restauruotas, iš naujo suprojektuotas ir patobulintas, naudojant 2012–2016 m. pagamintų ir nebenaudojamų šio modelio visureigių dalis. Klasikiniame modelyje taip pat panaudotas „Defender Suspension Upgrade“ rinkinys, kurį sudaro specifiškai sureguliuotos modernios pakabos dalys. Dėl to automobilis dar komfortiškesnis ir dinamiškesnis keliuose. Be to, papildomai įdiegti patobulinti „Works V8“ specifikacijos stabdžių diskai, trinkelės ir apkabos leidžia padidinti stabdymo galią.

Land Rover Defender Works V8 Islay Edition

17 „Works V8 Islay Edition“ automobilių bus sukurti naudojant trumpesnį 90 kėbulo modelį, o dar 13 bus ilgesnės septynvietės 110 kėbulo modelio versijos.

„2023 m. švenčiame 75-ąjį „Land Rover“ jubiliejų. Spenceris Wilksas ir Ailos sala yra svarbi mūsų istorijos dalis, o klasikinis „Defender Works V8 Islay Edition“ yra tinkamas būdas padėti mums pažymėti svarbią sukaktį. Automobilyje atspindėta kita ypatinga mūsų transporto priemonė – gražioji Spencerio Wilkso II serija – ji praturtinta ypatingomis detalėmis iš nuostabios Ailos salos. Dėl autentiškumo, modernios inžinerijos ir išskirtinio mūsų kvalifikuotų inžinierių bei technikų darbo šis riboto leidimo klasikinis „Defender“ yra ypatingas automobilis. Jis skirtas išrankiems klientams, ieškantiems geriausio „Land Rover“ paveldo“, – pažymėjo „Land Rover Classic“ direktorius Paulas Barrittas.

Laikui nepavaldi išvaizda

Klasikinis „Defender Works V8 Islay Edition“ nudažytas „Heritage Grey“ pilka spalva, atkartojančia S. Wilkso originalaus modelio spalvą. Kontrastui pasitelktas baltas stogas ir tvirti, kalkakmeniu padengti plieniniai ratai. Siekiant geresnės išvaizdos, ratų arkos taip pat buvo nuteptos „Heritage Grey“ spalva.

„Works V8 Islay Edition“ versija išsiskiria ir automobilio šone įspaustu GXC 639C numeriu – tai užuomina į S. Wilkso „Series IIa“ automobilio, įkvėpusio sukurti šį modelį, registracijos numerį.

Kaip ir ankstesni „Defender Works V8s“ modeliai, „Islay Edition“ versija pasižymi ir kitais moderniais patobulinimais. Joje įrengta šiuolaikiška pakabos ir stabdžių sistema, taip pat naujoviški priekiniai LED žibintai.

Land Rover Defender Works V8 Islay Edition

Autentiškas salonas

„Defender Works V8 Islay Edition“ salonas yra ta vieta, kur bene aiškiausiai atsispindi automobilio ryšys su Ailos sala ir „Land Rover“ ištakomis. „Defender“ sėdynės, šoninė apdaila, durelės, stogo apmušalai ir prietaisų skydelis padengti prabangia „Windsor Ebony“ oda. Ji naudojama ir dabartiniuose „Land Rover“ modeliuose.

Centrinę konsolę ir klasikinius informacijos bei pramogų sistemos valdiklius supa kėbulo spalvos detalės. Nors automobilis klasikinis, jame įdiegta moderni informacijos ir pramogų sistema su skaitmeniniu radiju ir „Bluetooth“ jungtimi. Iš išorės ji atrodo lyg senųjų laikų įranga. Kėbulo „Heritage Grey“ spalva taip pat nudažytos detalės aplink automatinės pavarų dėžės perjungimo svirtį.

Šalia pavarų svirties įmontuota lentelė, primenanti „Land Rover“ pavadinimo kilmės istoriją. Jos epicentre – Laggano dvaro prižiūrėtojo Iano Duncano šūksnis S. Wilksui po smarkiai modifikuoto „Rover“, kuris vėliau tapo I serijos modeliu, bandymų, kad jo automobilį tiksliau būtų vadinti „Land Rover“.

Be to, ant vairo ir galvos atramų sėdynėse įspausti „Land Rover Heritage“ logotipai. Kiek neįprastai klasikiniam „Defender“, visos grindys išklotos kokybiška kilimine danga. Tai suteikia automobiliui dar didesnį prabangos įspūdį.

Land Rover Defender Works V8 Islay Edition

Sąsajos su Ailos sala perteikiamos apgalvotomis detalėmis – jų galima aptikti visame salone. Sėdynių pečių sritis, durelių dalys, centrinio porankio dangtis ir už saulės uždangalo paslėpta detalė dekoruoti specialiai parinktu tvidu. Ailos vilnos fabrike išausta medžiaga perteikia unikalų ryšį su vieta ir liudija jos svarbą „Defender“ istorijoje.

Centrinėje dėtuvėje įmontuotas dar vienas ryšį su sala sustiprinantis daiktas – nuimamas padėkliukas su odiniais skirtukais. Jis yra pagamintas iš ąžuolinių viskio statinių. Šios atkeliavo iš savo srityje apdovanojimus pelniusios „Kilchoman“ spiritinių gėrimų gamyklos.

Kiekviename padėkliuke yra unikalus 110 mm medinis diskas su autentiškomis trafaretinėmis raidėmis. Iš vientiso ąžuolo gabalo išskaptuotas diskas atkartoja viskio statinės dugną. Tai reiškia, kad kiekvienas automobilis yra vienintelis ir nepakartojamas. Diskas įdedamas į amerikietiško riešutmedžio lukštu padengtą dėklą. Dėl juvelyriškų sujungimų jo apdaila atrodo išskirtinė.

Ąžuolo faneruotės detalės tęsiasi iki pat bagažinės grindų, o graži ir patvari danga atitinka tuos pačius griežtus kokybės ir inžinerijos standartus, kurie taikomi gaminant naujausius „Range Rover“ modelius. Prietaisų skydelio centre įrengtas laikrodis taip pat išsiskiria medienos raštais.

90 kėbulo modelio „Defender Islay Edition“ kainuoja nuo 230 000 svarų sterlingų (apie 262 000 eurų), o 110-ojo – nuo 245 000 svarų sterlingų (apie 279 000 eurų).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)