„Naujasis „Maserati MC20“ yra ypatinga naujiena. Tai sportinių automobilių rinkoje labai konkurencingas inžinerijos ir stiliaus derinys, kuris atverčia naują gamintojo istorijos puslapį. Kuriant MC20 daug dėmesio buvo skirta naujausioms technologijoms, kurios užtikrins, kad vairuotojas ne tik patirtų sportinio automobilio suteikiamus pojūčius, bet jaustųsi užtikrintai ir patogiai. Išskirtinis „Maserati MC20“ elementas, tai naujasis „Nettuno“ variklis, kuriame panaudoti technologiniai sprendimai naudojami ir „Formulėje-1“, – sako Karolis Neimantas, „Maserati“ pardavimų atstovas.

Automobilis pirmuosius savininkus pasieks balandžio mėnesį, jį užsisakyti galima jau dabar.

Prioritetas dinaminėms savybėms ir aerodinamikai

„Maserati MC20“ buvo kuriamas taip, kad galėtų šturmuoti lenktynių trasas, bet tuo pačiu užtikrinti patogų, saugų ir dinamišką važiavimą kelyje. Todėl išskirtinis dėmesys buvo skirtas šio automobilio varikliui. Tai visiškai naujas, „Nettuno“ vardą gavęs, V formos, 6 cilindrų benzininis variklis su dviem turbinomis. Šio variklio išskirtinė savybė yra inovatyvi uždegimo sistema, turinti ne tik pagrindinę, bet ir papildomą, prieš uždegiminę kamerą. Ši technologija naudojama ir „Formulės-1“ boliduose montuojamuose varikliuose. Tai leidžia „Nettuno“ būti pačiu pažangiausiu šiuo metu į automobiliu montuojamu vidaus degimo varikliu.

Naujausios, aukščiausio lygio technologijos naujajam varikliui leidžia pasiekti net 630 arklio galių, o tai užtikrina pavyzdines MC20 dinamines savybes. Nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 2,9 sekundės, o įsibėgėti nuo 0 iki 200 km/val. prireiks tik 8,8 sekundės. Maksimalus „Maserati MC20“ greitis siekia 325 km/val. Bet tai dar ne viskas. Į naują gyvavimo šimtmetį ir naujausios technologinės pažangos olimpą „Maserati“ žengia pristatydami ir elektra varomą MC20 versiją.

MC20 yra ypač lengvas automobilis, sveriantis mažiau nei 1 500 kg, o dėl 630 AG siekiančios galios, jis šių dviejų rodiklių santykiu išsiskiria savo klasėje. Tai pasiekta naudojant pasirinktas kokybiškas medžiagas ir išnaudojant visas anglies pluošto galimybes be jokio aukojimosi dėl komforto. Prie puikių dinaminių savybių prisideda ir iki smulkmenų ištobulinta automobilio aerodinamika. Kuriant „Maserati MC20“, daugiau nei du tūkstančiai valandų buvo praleista „Dallara“ vėjo tunelyje, o dar daugiau nei tūkstantį valandų specialistai praleido dirbdami su CFD (Skaičiuojamosios skysčių dinamikos) technologija. Visa tai leido sukurti ne tik išskirtinio dizaino, bet ir ypač aerodinamiškai efektyvų automobilio kėbulą.

Orientuotas į vairuotoją

Kad naujasis „Maserati MC20“ sukurtas patirti geriausias emocijas vairuojant, demonstruoja šio automobilio interjeras, kurio dizainas buvo kuriamas taip, kad būtų kaip įmanoma funkcionalesnis ir neblaškantis vairuotojo. Dėl to, viduje naudojamos paprastos formos, turinčio tik keletą aštrių kampų. Norint vairuotojui sukelti kuo mažiau trukdžių, MC20 interjere naudojamos tamsios spalvos medžiagos, taip išvengiama blaškančių atspindžių ant priekinio stiklo. Prietaisai išdėlioti, kaip lenktyniniame automobilyje, todėl jais naudotis paprasta, taip pat jie ir lengviau pastebimi vizualiai.

Nepamirštas ir vairuotojų poreikis naujausioms technologijoms, todėl MC20 aprūpintas naujausia „Maserati“ multimedijos sistema MIA. Ji naudoja galingą „Android Automotive“ operacinę sistemą, kuri siūlo visiškai naują, novatorišką ir našesnę naudojimo patirtį, orientuotą išskirtinai į vairuotojo poreikius.

Viduje automobilis turi du ekranus – vienas centrinėje konsolėje, kitas prietaisų skydelyje. Abu ekranai 10,25 colio įstrižainės. Toks sprendimas leidžia vairuotojui greičiau persiorientuoti nuo vieno ekrano prie kito ir užtikrina dar geresnį funkcionalumą. Ekranai padengti specialiu sluoksniu, kuris informaciją leidžia aiškiai matyti net ir tuo metu, kai į juos krenta tiesioginiai saulės spinduliai, taip pat leidžia išvengti blaškančių atspindžių. Maloni smulkmena – kai ekranai išjungti, jie yra visiškai juodi ir puikiai susilieja su kitais interjero elementais.

„Maserati MC20“ vairuotojai galės rinktis vieną iš penkių važiavimo režimų. Specialaus valdiklio pagalba, bus galima pasirinkti WET (šlapiai kelio dangai), GT (įprastas) arba SPORT režimus. Norint pasirinkti važiavimui lenktynių trasoje skirtą CORSA režimą, valdiklį reikės paspausti ir palaikyti dvi sekundes, o norint išjungti stabilumo ir sukibimo kontroles – penkias sekundes. Toks principas pasirinktas dėl to, kad vairuotojas vieno iš šių režimų nepasirinktų atsitiktinai.

Naujasis MC20 bus gaminamas atnaujintoje Viale Ciro Menotti gamykloje Modenoje. Šioje gamykloje buvo įkurta ir visiškai nauja, aplinkai draugiška dažymo bazė. Pirkėjai galės pasirinkti vieną iš šešių unikalių, išskirtinai šiam modeliui sukurtų spalvų: Bianco Audace (balta), Giallo Genio (geltona), Rosso Vincente (raudona), Blu Infinito (mėlyna), Nero Enigma (juoda) ir Grigio Mistero (pilka).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)