Net 24 IVOTY rinkimų komisijos nariai skyrė aukščiausius įvertinimus (iš viso: net 131 balą) Prancūzijos automobilių gamintojo sukurtam „Peugeot e-Expert“, kurio konstrukcija artima kitiems dviem modeliams. Į geriausiųjų trejetą patekę du „Mercedes–Benz“ modeliai, „eSprinter“ ir naujos kartos „Vito“ surinko atitinkamai 55 ir 36 balus. Ketvirtoje vietoje liko naujieji „Ford Transit Active“ ir „Trail“ modeliai.

„Sveikiname PSA grupę, kuri ypač dėmesio skyrė tyrimams, tobulinimui, nemažai investavo ir sukūrė puikią elektra varomų furgonų gamą. Šie kompromisų nepripažįstantys modeliai viršijo visus lūkesčius“, – kalbėjo IVOTY komisijos vadovas Jarlathas Sweeney.

100 proc. elektrines pavaras turintys nauji komerciniai modeliai suteikia galimybę be apribojimų judėti miestų centruose, o tai tampa privalumu įvairių sričių verslininkams.

Prestižinis apdovanojimas

Prestižiškiausiais lengvųjų komercinių automobilių apdovanojimais laikomi IVOTY rinkimai šiais metais vyko jubiliejinį, 30-ąjį, kartą.

Komisiją sudaro 24 žurnalistai, atstovaujantys komercinio transporto ir vežimo leidiniams iš visos Europos, taip pat ir Rusijos. Nugalėtojas kiekvienais metais renkamas jau nuo 1992-ųjų. Rinkimus ir balsavimą nešališkai stebi Jungtinėje Karalystėje veikianti kelių transporto asociacija RHA.

Laimėję modeliai vieneriems metams gali pasipuošti „International Van of the Year“ logotipais.

Pasirinkimo laisvė

Į „Citroën ë-Jumpy“ ir kitus PSA grupės komercinius modelius baterijos sumontuotos po grindimis, todėl neturi jokios įtakos krovinių skyriaus erdvei. Tokia konstrukcija užtikrina kėbulo standumą, o dėl optimalaus svorio paskirstymo išsaugo tokį pat vairavimo malonumą, kokiu pasižymi versijos su vidaus degimo varikliais.

Elektriniai „Citroën“ ir „Peugeot“ komerciniai automobiliai turi specialiai pritaikytus vairo stiprintuvus, todėl vairuotojai bet kokioje situacijoje jausis užtikrintai. Be to, lengviau valdyti automobilį, o dėl nedidelio 11,3 metro apsisukimo spindulio ir iki 1,9 metro ribojamo aukščio miestuose bus galima patekti į daugelį stovėjimo aikštelių.

Siūlomos skirtingos versijos su 50 arba 75 kWh talpos baterijomis. Pagal WLTP reikalavimus atliktų testų duomenimis, viena įkrova nuvažiuojamas atstumas siekia 330 kilometrų.

Paskatins progresą

Kaip pastebėjo vienas iš IVOTY komisijos narių, elektrinės kompaktiškų PSA grupės furgonų versijos paskatins elektrinio mobilumo plėtrą versle ir inicijuos aplinkos neteršiančių transporto priemonių parkų augimą. „Nuo šiol tai tampa ekonomiškai pagrįsta, bendros įsigijimo ir eksploatacijos išlaidos yra kaip versijų su vidaus degimo varikliais. Tai – solidus pasiūlymas su dviem skirtingomis baterijomis, gana daug galios, sklandžiai ir tyliai veikiančia jėgaine, efektyviu krovikliu standartinėje įrangoje“, – komentavo žurnalistas.

Temperatūros reguliavimas leidžia naudotis 100 kW galios viešosiomis įkrovimo stotelėmis. Iki 80 proc. energijos atsargos papildomos per 30 min. (50 kWh baterija) arba 45 min. (75 kWh baterija).

Visiems modeliams suteikiama garantija, kad baterijos 8 metus arba 160000 kilometrų išlaikys mažiausiai 70 proc. naudingosios talpos. Automobilio pardavimui antrinėje rinkoje palengvinti kiekvienos techninės apžiūros metu išduodamas baterijos talpos sertifikatas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)