Šie mini automobilių klasei nebūdingi bruožai gali iškelti „Twingo“ į pirmąją vietą: „IHS Automotive“ prognozuoja, kad kitais metais Europoje bus parduota beveik 151 tūkst. šių mažylių, tuo tarpu dabartiniam rinkos lyderiui „Fiat 500“ prognozuojami apie 123 tūkst. vnt. pardavimai. „Renault“ skelbia, kad iš konkurentų naujasis „Twingo“ labiausiai išsiskiria galiniais varomais ratais bei erdviu salonu.
Gamintojo teigimu, dėl galinių varomų ratų „Twingo“ apsisukimo spindulys yra mažiausias savo klasėje – tik 8,59 m – tad šis automobilis puikiai pritaikytas manevruoti ankštose erdvėse. Jo gale sumontuotas variklis yra pakreiptas 49 laipsnių kampu, tad jis neužima erdvės bagažinėje. „Twingo“ bagažo skyriaus talpa siekia 188 ltr., o prireikus pervežti didesnį krovinį galima nulenkti galines sėdynes ir gauti 980 ltr. tūrio erdvę.
Naujojo „Twingo“ ilgis yra 359,5 cm, tad jis net 10 cm trumpesnis už savo pirmtaką, tačiau gamintojas tikina, kad automobilio salonas tapo erdvesnis, nes ratų bazė pailgėjo 12 cm iki 249,2 cm. „Twingo“ pirkėjams iš pradžių bus pasiūlyti du benzininiai varikliai: 1,0 ltr. (52 kW) atmosferinis bei 0,9 ltr. (66 kW) turbininis agregatai. Abu motorai derinami su penkių laipsnių mechanine greičių dėže. „Twingo“ yra giminingas naujajam „Smart ForFour“ ir kartu su juo gaminamas Novo Mesto gamykloje Slovėnijoje.
Už „Twingo“ produkto planavimą atsakingas Sebastienas Crochemore’as tvirtina, kad tai labai funkcionalus ir lengvai parkuojamas automobilis. Gamintojas tikisi, kad naujojo „Twingo“ pardavimų apimtys bus didesnės nei 1992 m. pasirodžiusio pirmos kartos modelio, nors nuo to laiko konkurencija mini automobilių klasėje smarkiai išaugo. S.Crochemore’as pastebi, jog ši klasė neužleidžia savo pozicijų ir netgi auga, tad naujasis „Twingo“ turėtų sulaukti daug pirkėjų dėmesio. „Renault“ skelbia, kad 1993 m. pirmasis „Twingo“ turėjo 5 konkurentus ir užėmė 17 proc. rinkos dalį, tuo tarpu pernai „Twingo“ turėjo 25 varžovus ir užėmė 6 proc. rinkos dalį.