Be naujosios paslaugos, gamintojai į „Range Rover“ įdiegė naujausios kartos informacijos ir pramogų sistemą „Pivi Pro“, o nauji iš tinklo įkraunami hibridai tapo galingesni nei anksčiau. Taip pat pirmą kartą galima įsigyti „Range Rover SV“ su hibridine galios sistema ir prailgintos bazės kėbulu, o V8 flagmanas pasižymi našesne švelniojo hibrido technologija. Išskirtiniame „Range Rover SV“ pristatoma didžiausią 615 AG galią užtikrinanti jėgainė.
„Range Rover“ yra išskirtinumo ir prabangos sinonimas. Dabar teikiame naują „SV Bespoke“ paslaugą. Išrankiausius klientus kviečiame tapti savo išties unikalaus automobilio kūrėjais ir, vadovaujant mūsų dizaino komandai, pasirinkti norimą apdailą. „Range Rover“ dera platesnės individualizavimo galimybės su išskirtiniu rafinuotumu bei našumu, jis ir toliau išsiskiria aukščiausio lygio prabanga“, – komentavo „Range Rover“ prekių ženklo generalinė direktorė Geraldine Ingham.
„SV Bespoke“
„SV Bespoke“ automobilių detalizavimo paslaugą pasirinkę vairuotojai gali vykti į gamintojo personalizavimo galeriją Jungtinėje Karalystėje, apsilankyti atrinktose pasaulinio masto prekybos atstovybėse arba viską atlikti nuotoliniu būdu, naudodamiesi išskirtiniu virtualiuoju turu.
„SV Bespoke“ suteikia prieigą prie daugybės medžiagų ir gali sukomponuoti daugybę vidaus bei išorės apdailos variacijų. Viskas atliekama per unikalų išsamų septynių žingsnių kūrybos procesą: pasirenkamos spalvos, temos, išskirtinės SV parinktys, medžiagos, apdailos mediena ir smulkesnių detalių medžiagos bei kiti su personalizavimu susiję dalykai. Kiekvienas užbaigtas automobilis gali būti toks pat unikalus kaip ir jo kūrėjas, o dvejojantiems dėl savo pasirinkimo „Range Rover“ dizaino komanda pasiūlo ir savo derinių.
Vidaus apdailai siūlomas 391 įvairių medžiagų spalvų derinys, o „SV Bespoke“ dažų paletę sudaro daugiau nei 230 matinių ir blizgių atspalvių. „SV Bespoke Match to Sample“ dažymo paslauga leidžia patenkinti bet kokią išorės spalvų užklausą ir suteikia neribotas individualumo galimybes.
„SV Bespoke“ ekspertų meistriškumo lygį iliustruoja dėmesys detalėms, matomas „Range Rover“ variklio dangtyje ir bagažinės durelėse. Jas galima padengti įvairiais brangiaisiais metalais, įskaitant 24 karatų auksą.
Variklių pasiūla
Taip pat atnaujintas platus „Range Rover“ galios sistemų asortimentas. Galingos ir našios įkraunamosios hibridinės galios sistemos dabar apima naują 160 kW elektrinį motorą, kuris kartu su 3,0 l šešių cilindrų „Ingenium“ benzininiu varikliu išvysto atitinkamai 550 AG ir 460 AG P550e ir P460e modeliuose, arba 40 ir 20 AG daugiau nei ankstesnės versijos.
Patobulinta technologija užtikrina ir greitesnį įsibėgėjimą važiuojant vien elektros režimu – nuo 0 iki 100 km/val. automobilis pagreitėja per 5 sek. P550e versija tokiu pat tempu spurtuoja naudodama abu energijos šaltinius, o jos pirmtakė užtrukdavo 5,5 sek.
Šių automobilių CO2 emisija siekia tik 16 g/km, o vien elektra įveikiamas atstumas išaugo nuo 113 iki 121 km. Realiomis sąlygomis gamintojas tikisi 94 km nuvažiuojamo atstumo (pagal WLTP TEL metodiką).
Pirmą kartą hibridinius modelius galės įsigyti ir prailgintos bazės „Range Rover SV“ modelį pasirinkę vairuotojai. Pavyzdžiui, galima rinktis keturių vietų prailgintos bazės kėbulą kartu su „SV Signature Suite“ parinktimi ir efektyvia iš tinklo įkraunamo hibrido galia.
Be hibridų, toliau siūlomi ir 6 cilindrų benzininiai bei dyzeliniai „Ingenium“ varikliai.
Taip pat pirmą kartą galingasis V8 variklis suderintas su švelniojo hibrido technologija (angl. Mild Hybrid Electric Vehicle, MHEV). MHEV sistema užtikrina didesnį našumą, nes kaupia lėtėjant bei stabdant susidarančią kinetinę energiją, o įsibėgėjant ją panaudoja. Be to, ji pagerina „Start/Stop“ funkcijos veikimą ir CO2 emisijos rodiklį.
„Range Rover SV“ versijoje pirmą kartą montuojamas dviejų turbinų V8 MHEV variklis. Jis išvysto 615 AG galią ir pasiekia 750 Nm didžiausią sukimo momentą, tad vairuotojas gali mėgautis sklandžiu, kupinu galios vairavimu.
Integruotos technologijos
Naujausios kartos „Pivi Pro“ informacinė ir pramoginė sistema turi aiškią ir intuityvią sąsają, leidžiančią valdyti pagrindines transporto priemonės funkcijas per elegantišką 13,1 colio įstrižainės stiklinį jutiklinį ekraną. Naujos šoninės juostos su slankiaisiais garso ir klimato parinkčių valdikliais leidžia greitai, tiksliai ir lengvai valdyti pagrindines funkcijas, kad ir koks būtų rodomas meniu ekranas. Maždaug 80 procentų užduočių galima atlikti dviem bakstelėjimais pagrindiniame ekrane.
Pažangi „Software Over The Air“ programinės įrangos atnaujinimo sistema pasirūpina, kad automobilyje visuomet veiktų naujausios technologijos, o jų funkcijos su laiku tobulėtų.
Pirmą kartą „Range Rover“ įdiegta nauja adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su „Country Road Assist“ technologija naudoja navigacijos duomenis, kad automatiškai pakoreguotų tikslinį greitį, atsižvelgdama į kelio vingius ir greičio ribojimo pokyčius. Išmanioji sistema be vargo pagreitina arba sulėtina automobilį.
Po debiuto „Range Rover Sport“ modelyje „Dynamic Response Pro“ sistema diegiama ir naujajame „Range Rover“. Galinga elektrinė kėbulo posvyrių valdymo technologija sumažina automobilio judesius posūkyje, tad važiuoti bus galima saugiau ir ramiau. Sistema kiekvienai ašiai gali perduoti net iki 1 400 Nm sukimo momento, kad aktyvūs stabilizatoriai apribotų nepageidaujamus judesius.
„Range Rover“ visureigio galimybes pagerina adaptyvioji pastovaus greičio bekelėje palaikymo sistema. Sudėtingose vietovėse pažangios „Terrain Response 2“ sistemos funkcija padeda vairuotojams išlaikyti pastovų judėjimo tempą, nepriklausomai nuo kelio dangos. Vairuotojai gali pasirinkti vieną iš keturių komfortiškumo parinkčių, o sistema sumaniai sureguliuos automobilio greitį.