„Regitra“, siekdama efektyviau valdyti eiles ir klientams suteikti galimybę greičiau gauti norimas paslaugas, organizuoja papildomą padalinių veiklą ne jų darbo metu. Birželio 19 d., pirmadienį, numatyta, jog dirbs dalis padalinių, kurie teiks išankstinės registracijos transporto priemonių registracijos paslaugas bei vykdys A ir B kategorijos praktikos egzaminus.

Birželio 19 d. transporto priemonių registracijos paslaugas papildomai teiks Vilniaus, Klaipėdos, Alytaus, Šiaulių, Panevėžio filialai bei Kauno Dainavos ir Marijampolės grupės. Atkreipiamas dėmesys, kad šią dieną minėtuose padaliniuose bus teikiamos paslaugos klientams, rezervavusiems savo vizitą iš anksto.

Taip pat bus praplėstas praktikos egzaminų vietų skaičius visoje Lietuvoje. Birželio mėnesiui bus atidarytos papildomos 148 praktikos egzaminų vietos A kategorijoje, o B kategorijoje – 112. Liepos mėnesį numatyta papildomai priimti apie 290 klientų, norinčių laikyti A kategorijos praktikos egzaminą.

„Nuolat stebime situaciją ir imamės priemonių, kurios sudarytų galimybę sparčiau aptarnauti klientus tiek būsimų vairuotojų egzaminavimo, tiek ir transporto registracijos paslaugų dalyje. Todėl numatyta, kad dalis padalinių paslaugas teiks ne jų darbo metu, pavyzdžiui, papildomai dirbdami pirmadieniais. Be to, didiname ir žmogiškuosius resursus. Šiuo metu ieškome naujų egzaminuotojų Vilniuje ir Marijampolėje. Nuolat vertiname situaciją ir, esant poreikiui, žmogiškieji resursai gali būti didinami ir kituose miestuose“, – sako „Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas. 

Taip pat „Regitra“ skatina gyventojus taupyti savo laiką ir prioritetą skirti elektroninėms paslaugoms. Pastebima, kad nemaža į padalinius atvykstančių klientų dalis gali paslaugą užsisakyti internetu. Nuotoliniu būdu galima gauti savininko deklaravimo kodą (SDK), įregistruoti Lietuvoje prieš tai registruotą automobilį, atlikti su lizinguojamais automobiliais susijusias paslaugas, užsisakyti numerio ženklus ar registracijos liudijimą vietoj prarastų ir kt. Vykti į padalinį visiškai nebūtina, kadangi tiek registracijos liudijimas, tiek numerio ženklai atsiunčiami klientui į artimiausią paštomatą arba per kurjerį. 

Savo vizitą padalinyje „Regitra“ rekomenduoja planuoti iš anksto ir jam užsiregistruoti tiesiog internetu. Tokiu būdu klientas aptarnaujamas jam patogiu metu ir nereikia laukti „gyvoje“ eilėje. Gyventojai kviečiami pasitikrinti ir kitų artimiausių padalinių išankstinės registracijos grafikus.

Taip pat raginame klientus, kurie pasikeitus aplinkybėms į numatytą vizitą padalinyje ar suplanuotą egzaminą visgi negali atvykti, kuo įmanoma anksčiau atšaukti vizitą tam, kad atsilaisvinusia vieta galėtų pasinaudoti kiti asmenys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją