Valdybos pirmininkė O. Mašalė pabrėžia, kad „Regitroje“ yra griežta nulinės tolerancijos korupcijai politika.

„Tenka pripažinti, kad „Regitros“ reputaciją lydi ir seni mitai, atėję dar iš sovietinių laikų, ir pavienės neskaidrios istorijos. Kasdieniu savo darbu kiekvienas „Regitros“ darbuotojas ir kiekvienas mūsų klientas bei partneris gali tai pakeisti. Kviečiu drauge eiti skaidrumo keliu“, – ragina O. Mašalė.

Kaip teigia STT direktorius Ž. Bartkus: „Stipri vadovų valia skirti didesnį dėmesį skaidrumui, geresnei paslaugų kokybei, visų procesų įmonėje peržiūrėjimas ir motyvuota komanda – tai trys būtinos dedamosios, norint pasiekti rezultatų korupcijai atsparios aplinkos kūrime“.

„Regitros“ misija yra užtikrinti, kad į eismą patektų tik tinkamai pasirengę vairuotojai, todėl būsimų vairuotojų egzaminavimo sritis yra nuolat stebima ir tobulinama.

„Būti vairuotoju – tai reiškia būti atsakingu už savo ir kitų gyvybes, todėl vairuotojo pažymėjimo įgijimo kelionė turi būti maksimaliai skaidri. O tam būtinas nuolatinis dėmesys korupcijos prevencijai. Šioje srityje jau esame daug nuveikę, tačiau su skaidrumo profesionalų pagalba ir būdami Skaidrumo akademijos dalimi, tikiu, sulauksime papildomų naudingų įžvalgų ir patarimų“, – sako „Regitros“ generalinis direktorius V. Dominauskas.

Primename, kad vairuotojų egzaminavimo srityje jau dešimtmetį imamasi įvairių korupcijos prevencijos priemonių: pradedant nuo atsitiktinio egzaminuotojo parinkimo prieš prasidedant egzaminui, iki egzaminų filmavimo, egzaminuotojo veiksmų fiksavimo sistemoje jam nuspaudus papildomas valdymo paminas, taip pat vaizdo įrašų peržiūros ir kokybės kontrolės.

Visuose egzaminavimo centruose pagal Nyderlandų modelį palaipsniui diegiamos ir naujo standarto teorijos egzaminų klasės, kur kiekvienoje vietoje yra įrengti papildomi veidrodžiai bei stebėjimo kameros. Šis modelis suteikia daugiau galimybių egzaminuotojui stebėti ir užtikrinti, jog egzaminuose nebūtų sukčiaujama.

Įmonė skatina kreiptis pastebėjus bet kokią korupcijos apraišką. Klientų aptarnavimo padaliniuose yra pateikiama informacija apie pranešimų būdus, tokius kaip anoniminis telefonas, el. paštas, internetinė pranešimo forma. Daugiau apie tai informacijos pateikiama ČIA.

Be to, kiekvienas darbuotojas yra supažindinamas ir turi patvirtinti, kad laikysis „Regitroje“ patvirtinto Etikos kodekso, Viešųjų ir privačių interesų deklaravimo bei Elgesio su dovanomis ir veiksmų, gavus neteisėtą atlygį, tvarkų, taip pat turi laikytis Korupcijos prevencijos politikos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją