Anot „Regitros“ generalinio direktoriaus Vaido Dominausko, vienas pagrindinių pokyčių, kurie laukia vairuotojų – struktūros pokyčiai bei didesnis dėmesys korupcijos tolerancijos mažinimo.
„Nuo rugsėjo 1 dienos startuoja pokyčiai, kurių meu pertvarkysime organizacinę struktūrą ir koncentruosimės pagrinde į klientų patirtį ir jos gerinimą. Iš 6 organizacinių mūsų padalinių – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių ir Alytaus, planuojame, kad sutelksime dėmesį į 4 centrus, o tai yra Rytų, Vakarų, Šiaurės ir Pietų klientų aptarnavimo centrus“, – sakė V. Dominauskas.
Anot atstovų, numatytas pokytis klientų tiesiogiai nepalies, pokytis atsispindės pakitusiuose klientų aptarnavimo centrų pavadinimuose ir, tikimasi, geresnėse klientų patirtyse. Struktūriniais organizacijos pokyčiais siekiama užtikrinti vieningą paslaugų teikimo modelį, optimizuoti veiklos valdymą ir gerinti klientų aptarnavimą visuose paslaugų teikimo kanaluose.
„Mūsų paslaugomis naudojasi daugiau nei milijonas klientų, tad keliame sau uždavinį tapti viena iš geriausiai klientus aptarnaujančių įmonių viešajame sektoriuje. Suvienodindami klientų aptarnavimo modelį, siekiame geriau išnaudoti turimą patirtį ir vieningai taikyti gerąją praktiką. Be to, suprantame visuomenės lūkestį skaidriai veiklai ir nulinei korupcijos tolerancijai, tad kitas svarbus akcentas numatomuose pokyčiuose yra padidintas dėmesys antikorupcinės aplinkos kūrimui. Tam bus įkurtas atskiras veiklos padalinys – įmonės veiklos strategijoje esame sutarę, kad skaidrumas ir korupcijai atspari aplinka yra vienas iš svarbiausių prioritetų“, - teigia „Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.
Anot V. Dominausko, dėmesys bus skiriamas tolimesniam paslaugų skaitmeninimui, veiklos modelių standartizavimui ir aptarnavimo principų suvienodinimui. Įgyvendinant pokytį darbuotojų skaičiaus mažinimas nėra numatytas – esami darbuotojai tęs darbus atnaujintoje organizacinėje struktūroje.
„Paslaugų kokybė ir jų prieinamumas, skaidrumas, skaitmenizacija, aukščiausi valdysenos, etikos ir socialinės atsakomybės standartai – tai pagrindiniai ministerijos lūkesčiai įmonei, jos vadovui ir naujajai valdybai. „Regitra“ turi atitikti visus didelėms įmonėms taikomus reikalavimus – būti pažangi ir skaidri, dirbti ne tik pelningai, bet ir būti patraukliu darbdaviu. Teigiami pokyčiai „Regitroje“ jau vyksta ir įmonė daro akivaizdžią pažangą nubrėžtomis kryptimis“, – teigia vidaus reikalų viceministrė Sigita Ščajevienė.
Tikima, kad atnaujinta „Regitros“ organizacijos struktūra atlieps vidaus reikalų ministerijos patvirtintą 2023-2026 metų įmonės veiklos strategiją – pagrindinį veiklos planavimo dokumentą, leis sėkmingai įgyvendinti iškeltus strateginius tikslus ir užtikrinti geriausias klientų patirtis visuose įmonės padaliniuose ir skaitmeniniuose kanaluose.
Vidaus reikalų viceministrė Sigita Ščajevienė teigė, kad artimiausiu metu paslaugų kainos nebus keičiamos, tačiau neslėpė, kad jos bus peržiūrimos, mat jau 7 metus tai nebuvo daroma, o norit neatsilikti, jų peržiūrėjimas yra privalomas.
nebuvo analizuotos, peržiūrėtos ir patys suprantame, kad infliacija ir visi kiti dalykai išaugina kaštus. Tai natūralu, kad įmonė irgi turi į tai reaguoti ir sistemiškai yra peržiūrimos visos – tiek monopolinės kainos, tiek ir tos kainos, kurios yra reguliuojamos iš Vidaus reikalų ministerijos pusės. Ieškome būdų ne tik kad paslaugos būtų padengtos kaštais, bet ir kur galima sumažinti vartotojų patiriamus paslaugų įkainius, kaip antai, jei paslauga būtų teikiama ne fiziškai, bet nuotoliu – tai yra taupomas „Regitros“ darbuotojų laikas, tai natūralu, kad ta paslauga turėtų pigti ir kaštai atitinkamai turėtų keistis. Tai tokiu būdu bandome peržiūrėti ir ateiti su sisteminiu kainų peržiūrėjimo modeliu“, – aiškino S. Ščajevienė.