„Regitros“ duomenimis, vairuotojo pažymėjimų užsakymas skaitmeniniais kanalais kasmet auga. 2018 m. internetu buvo užsakyti 8 proc., 2019 m. – 15 proc., o 2024 m. iki birželio mėn. – 35 proc. nuo visų išduotų vairuotojo pažymėjimų.

Kalbant apie automobilių, kurie jau buvo anksčiau registruoti Lietuvoje, registravimo internetu tendenciją per paskutinius tris metus yra pastebima, kad ši kinta neženkliai ir išlieka apie 36 proc.

Vairuotojo pažymėjimas ar registracijos liudijimas – tiesiai į namus

„Daugelis vis dar nustemba, kad vairuotojo pažymėjimą galima užsisakyti tiesiog internetu, o nuotraukas ir parašus „Regitra“ pasiima tiesiai iš Gyventojų registro. Vykti į padalinį nereikia net ir norint atsiimti dokumentą, nes jį galime pristatyti tiesiai į namus ar artimiausią paštomatą. Tas pats ir registruojant automobilį – jei jis jau buvo registruotas Lietuvoje, tai viską galima susitvarkyti internetu, o visus dokumentus ir, jei reikia, numerio ženklus pristatome į namus“, – sako „Regitros“ Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Ingrida Čiapė.

Siekdama greičiau ir patogiau teikti paslaugas savo klientams, „Regitra“ svarbią reikšmę skiria siuntų tarnybų paslaugoms. Įprastai apie 50 proc. vairuotojo pažymėjimų yra išsiunčiama į paštomatus ar per kurjerį. Tai leidžia vairuotojams taupyti savo laiką ir išvengti papildomo apsilankymo padaliniuose.

Komunikacijai pasitelkė atpažįstamas nepatogumo situacijas

„Regitra“ pradeda informacinę kampaniją, kuria bus siekiama pakviesti žmones taupyti savo laiką bei išvengti nereikalingų rūpesčių.

„Norime vairuotojams priminti, kad yra alternatyvos, padėsiančios sutaupyti daug laiko, neišėjus iš namų lengvai ir greitai atlikti įprastus procesus. Mes negalime padaryti taip, kad žmonėms nereiktų keisti vairuotojo pažymėjimo ar registruoti automobilio, tačiau galime šiuos procesus maksimaliai palengvinti, pasiūlant paslaugas gauti tiesiog internetu. Apie tai ir kalbame naujojoje kampanijoje „Viens du ir ramu“, kurią sukūrėme kartu su partneriais“, – teigia I. Čiapė.