2019-ieji buvo geriausi metai per pastarąjį dešimtmetį visiems trims prekės ženklams – „Audi“, „Volkswagen“ keleiviniams ir komerciniams automobiliams.
„Nepaisant visų iššūkių, kuriuos teko įveikti, 2019-aisiais vėl sugebėjome aplenkti patys save ir pasiekti istoriškai geriausius rezultatus visose srityse – naujų automobilių pardavimo, aptarnavimo ir finansų. To nebūtume pasiekę be savo atsidavusios komandos, stipraus atstovybių tinklo ir konkurencingos modelių gamos. 2020 metais sutelksime dėmesį į verslo potencialo plėtrą, mūsų produktų gamos elektrifikaciją ir klientų patirties skaitmenizavimą. Be to, siekiame tapti geriausiu automobilių sektoriaus darbdaviu Baltijos šalyse“, – teigė „Moller Baltic Import“ vykdančioji direktorė Ilze Grase-Kibilde.
2019-ieji buvo sėkmingiausi „Volkswagen“ metai Baltijos šalyse. Klientams pristatyta daugiau nei 8 200 naujų automobilių – net 7 proc. daugiau nei užpernai. Lietuvoje „Volkswagen“ pernai buvo antras populiariausias automobilių prekės ženklas, iš viso jų parduota daugiau nei 3 700.
Sėkmę Baltijos šalyse lėmė agresyvi SUV segmento plėtra, kuri miesto visureigių pardavimus, palyginus su 2018-aisiais, išaugino net 62 proc. Populiariausi praėjusių metų modeliai buvo „Tiguan“, „T-Roc“ ir „Touareg“. Pernai Baltijos šalyse „Volkswagen“ pardavė dvigubai daugiau „T-Roc“ ir „Touareg“, o „Tiguan“ pirmą kartą tapo geriausiai parduodamu „Volkswagen“ ir antru populiariausiu visureigiu Baltijos šalyse. Iš viso 2019-aisiais parduoti net 2 132 šio modelio visureigiai (20 proc. augimas).
Prekės ženklui taip pat sekėsi A0 segmente, kuriame dar prieš kelerius metus jis nė nekonkuravo. Baltijos šalyse buvo parduoti 1 103 „Volkswagen T-Roc“ automobiliai, o tai leido tapti trečiu populiariausiu A0 miesto visureigiu. „T-Cross“, kurio parduota 585 automobiliai, užėmė ketvirtąją vietą.
2020-ieji įsimins dėl agresyvios e. mobilumo produktų plėtros – kelią didžiausio elektromobilių tiekėjo vardo link „Volkswagen“ pradės trimis visiškai elektriniais modeliais. Tiesą pasakius, „Volkswagen“ tikisi, kad net 40 proc. visų 2021-aisiais Baltijos šalyse parduodamų automobilių bus elektriniai.
2020-aisiais gamintojas iš esmės atnaujins savo produktų gamą. Iki 230 km vienu įkrovimu įveikti galintis naujasis „e-up“ kainuoja nuo 20 155 eurų su PVM. Ankstyvą pavasarį pasirodysiantis visiškai skaitmeninis „Golf 8“ bus komplektuojamas ir su hibridine pavara, o laukiamiausias 2020-ųjų modelis – „ID.3“ – pasirodys šių metų vasaros viduryje. Rudenį bus atnaujintas „Arteon“ ir pristatyta jo „Shooting Brake“ kėbulo tipo versija. Atnaujintas bus ir populiariausias „Volkswagen“ miesto visureigis „Tiguan“. Metus „Volkswagen“ užbaigs pirmojo visiškai elektrinio miesto visureigio „ID. SUVe“ ir „Golf Variant“ pristatymais.
„Audi“ praėję metai buvo sėkmingiausi istorijoje nuo 2007-ųjų – klientams pristatyta per 900 automobilių. 2019-aisiais „Audi“ augo ir Lietuvoje bei pardavė daugiau nei 500 automobilių arba 11,2 proc. daugiau nei užpernai.
Lietuvoje „Audi“ buvo antras populiariausias „premium“ segmento prekės ženklas ir užėmė net 18,8 proc. rinkos. Populiariausi „Audi“ modeliai Lietuvoje tradiciškai buvo Q7, kurio parduota 103 automobiliai, A6, kurio parduota 89, ir Q5, kurio parduota 73. Vienas svarbiausių praėjusių metų įvykių – „Audi e-tron“ pristatymas balandį. Lietuvoje ir Latvijoje iš viso buvo parduoti 27 šie pilnai elektriniai automobiliai.
2020-ieji „Audi“ bus intensyvūs metai: planuojama pristatyti net 20 naujų modelių ir modifikacijų. Be to, tęsiant elektrifikacijos strategiją, bus pristatytas antrasis elektrinis „Audi“ modelis „e-tron Sportback“. Lietuvoje ir Latvijoje jis pasirodys jau pavasarį. Pirmąjį šių metų pusmetį taip pat bus pristatytas naujasis „A3 Sportback“ ir atnaujintas „A5 Sportback“. Rudenį laukiama dviejų atnaujintų miesto visureigių Q2 ir Q5.
Praėję metai Baltijos šalyse buvo rekordiniai ir „Volkswagen Light Commercial Vehicles“ (LCV) – parduotų komercinių automobilių skaičius viršijo 2 700, o tai yra 9 proc. daugiau nei pernai. Palyginus, Europoje LCV augo tik 0,5 proc. LCV Baltijos šalyse buvo populiariausias šio segmento gamintojas. Lietuvoje pernai parduoti 1355 automobiliai arba 13,6 proc. daugiau nei užpernai. Iš viso LCV mūsų šalyje užima 20,2 proc. šio segmento rinkos. Populiariausi modeliai Lietuvoje buvo „Caddy“, kuris sudarė 52 proc. parduotų automobilių, „Crafter“ (28 proc.) ir T serijos modeliai – „Transporter“, „Caravelle“ ir „Multivan“ (18 proc.).
2020-aisiais LCV didžiausią dėmesį skirs keleiviam transportui. Šių metų pradžioje pasirodė atnaujintas „Multivan 6.1“ su nauja vairuotojo asistentų gama. Vasario pabaigoje bus pristatytas „Caddy 5“, kuris Baltijos šalis pasieks metų pabaigoje. Abu modeliai atspindės naują gamintojo kryptį, visą dėmesį sutelkiant žmonių mobilumui.