Anot „Porsche AG“ valdybos pirmininko Matthias Müller, sėkmingą pusmetį lėmė padidinta „Porsche“ automobilių modelių įvairovė. „Visi modeliai ir jų versijos, kurias pristatėme pastaraisiais metais, tapo itin paklausios, – aiškino M. Müller. – Tai ir visiškai nauja „Macan“ modelių serija, nauji GT šeimos modeliai „911 GT3 RS“ bei „Cayman GT4“, taip pat GTS naujienos „911 Targa GTS“, „911 Carrera GTS“ ir „Cayenne GTS“.
Pasak koncerno vadovo, net ir šiuo metu sudėtingą laikotarpį patiriančioje Kinijos rinkoje „Porsche“ pardavimų rezultatai gerėjo. „Kinijoje daug naujų vartotojų pritraukėme su „Macan“ modeliu. Šis kompaktiškas sportinis SUV buvo teisingas pasirinkimas, pasirodęs rinkoje tinkamu metu“, – komentavo M. Müller.
„Porsche AG“ valdybos narys, atsakingas už finansus ir IT, p. Lutz Meschke pabrėžia, kad prie gerų kompanijos finansinių rezultatų prisidėjo ir kompanijai palankūs valiutų kurso svyravimai. Tai palengvino itin didelių investicijų, skiriamų ateities technologijų kūrimui ir gamyklų plėtrai, naštą. Iki 2020 m. „Porsche” į Zuffenhausen ir Weissach gamyklas bus investavusi milijardą eurų, taip pat skiria 0,5 mlrd. eurų gamyklos Leipcige plėtrai.
Kalbėdamas apie šių metų planus, L. Meschke buvo optimistiškas ir teigia, kad 2015 metų „Porsche“ finansiniai rezultatai pranoks pernykščius ir bus pasiektas išsikeltas 15 proc. pelningumo tikslas.
Optimizmo „Porsche“ suteikia ir sėkmingi pardavimai liepą – per ją kompanija pardavė 22 proc. daugiau automobilių nei 2014-ųjų liepą – viso per 20 tūkst. vienetų, iš kurių net 1900 automobiliai – atviru stogu „911 Cabriolet“ ir „Boxster“.
Itin sėkminga liepa „Porsche“ buvo gimtojoje Vokietijos rinkoje – čia parduota net 46 proc. daugiau sportinių automobilių nei atitinkamą laikotarpį pernai, ir JAV, kurioje pardavimai augo 10 procentų, o JAV tapo daugiausia „Porsche“ automobilių įsigyjančia rinka. Daugiausia praėjusį mėnesį gamintojas pardavė „Macan“ modelių, tačiau dviženklius augimus pademonstravo ir 911 bei „Cayman“ sportiniai automobiliai.