„Pokyčiai naujajame „Renault Fluence” atitinka mūsų tarptautinių rinkų, tokių kaip Turkija ar Rusija, poreikius”, – pažymi „Renault Fluence” projekto marketingo vadovas Hyunas-Youngas Kwakas.

Gamintojų teigimu, interjero dizainas tapo modernesnis, visuose modeliuose įdiegta skaitmeninė įranga, bus siūlomi nauji apmušalai.

Variklių gamoje svarbiausia naujiena – 1.6 115 AG benzininis variklis, derinamas su nauja „X-Tronic CVT” automatine transmisija. Šio tandemo vidutinės degalų sąnaudos bus 6,4 l/100 km, o CO2 emisija – 149g/km.

Atnaujintas „Renault Fluence” parduodamas ne tik su anksčiau naudotu dyzeliniu „dCi 110 EDC” varikliu, bet ir kitais benzininiais ir dyzeliniais varikliais.

Dyzelinių variklių pasirinkimas išplėstas naujuoju „dCi 130” varikliu (priklausomai nuo rinkos). Šis 1.6 l darbinio tūrio dyzelinis variklis yra galingiausias savo klasėje, tačiau jo degalų sąnaudos tesiekia 4,6 l/100 km, o taršos rodiklis – 119 g CO2/km.

Aukštesnio lygio komplektacijose „Renault Fluence” turės naujovę – „Renault R-Link” multimedijos sistemą, kuri turi lietimui jautrų ekraną, navigacijos sistemą ir telefono funkciją bei gali būti prijungta prie nešiojamųjų muzikos grotuvų. Antrame etape po modelio pristatymo taip pat bus galimas priėjimas prie „R-Link Store” automobiliams skirtų programų katalogo, jos gali būti parsisiunčiamos taip pat, kaip ir išmaniuosiuose telefonuose.

Modelis bus gaminamas „Oyak-Renault” gamykloje Bursoje, o jo prekyba Turkijoje prasidės 2013 metų sausį. Iš pradžių jis bus parduodamas Turkijoje, o vėliau pasirodys ir kitose 55 valstybėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)