Kaip ir kiti naujausi „Renault“ modeliai, naujasis „Clio“, priklausomai nuo versijos, turės „full-LED“ tipo žibintus.

Priekiniai LED „Pure Vision“ žibintai atlieka dvigubą – artimųjų ir tolimųjų šviesų – funkciją. Ši technologija papildo automobilio išvaizdą ir saugumą, skleisdama šviesos spindulį, kuris yra 20 procentų galingesnis, nei halogeninio žibinto, kartu sumažindama kitų eismo dalyvių akinimą.

Aukštesnio lygio versijose naujojo „Clio“ priekiniuose žibintuose papildomai įkomponuoti C formos LED dienos žibintai, kurių forma atspindi naująjį markės grafinį šviesų simbolį. Nuolat degantys galiniai LED žibintai panašiai perteikia C formos dizainą (priklausomai nuo versijos, tik hečbeko versijose).

Bazinių ir vidutinio lygio versijų naujasis „Clio“ turi LED dienos žibintus, o priekinių grotelių apačioje yra chromo apdaila.

Priekyje buvo pakeista viršutinė grotelių dalis su markės ženklu, o apatinė grotelių dalis dabar yra akivaizdžiai platesnė ir modernesnė. Gale buvo pakeista apatinė buferio dalis, jai suteikiant papildomą tvirtumą. Be to, kartu su naujais ratlankiais ir naujais ratų gaubtais, esama spalvų gama papildyta keturiomis naujomis spalvomis: „Intense Red“ (raudona), „Titanium Grey“ (pilka), „Pearly White“ (balta) ir „Iron Blue“ (mėlyna).

Kaip tikina gamintojas, salone panaudoti plastikai sukuria geresnį kokybės įspūdį tiek žiūrint, tiek liečiant. Mažiau spindinti chromo apdaila yra subtilesnė, salone parinktos malonesnės apdailos spalvos.

Vairo ratas buvo atnaujintas, pašalinus kai kuriuos plastiko komponentus. Aukštesnio lygio versijose vairas yra su stambaus rašto odos apdaila. Siekiant padidinti kokybės įspūdį, buvo pakeista pavarų jungimo svirtis ir vidiniai durelių skydai.

Bendrame korpuse įkomponuoti ranktūriai atrodo estetiškai patrauklesni dėl naujos, grūdėto paviršiaus apdailos. Juose įrengti nauji reguliavimo įrankiai. Pakeista ir centrinių ventiliacijos angų išvaizda.

LED salono šviestuvai sukuria malonią šviesą. Visoje versijų gamoje buvo pagerinta sėdynių apdailos medžiagų kokybė, o aukštesniojo lygio versijose sėdynių konstrukcija suteikia geresnį šoninį prilaikymą.

Naujasis „Clio“ siūlo tris skirtingas multimedijos sistemas ir kitą, vairavimą supaprastinančią įrangą. Ir, pagaliau, pirmą kartą B automobilių segmente atsirado galimybė mėgautis „premium“ klasės „Bose“ sistemos garso kokybe. „Media Nav Evolution“ sistema yra su prietaisų skydelyje įmontuotu 7 colių jutikliniu ekranu, kuriuo galima valdyti tokias funkcijas kaip navigaciją su eismo informacija; „Bluetooth“ jungtį, leidžiančią naudotis telefonu ir klausytis iš išmaniojo telefono transliuojamos muzikos; matyti galinės kameros vaizdą ir naudotis „Driving Eco2“ funkcija, kuri vairuotojui suteikia informaciją apie automobilio vairavimą ir pataria, kaip pagerinti ekonomiją.

Aukštesnio lygio versijose įrengiama „Easy Park Assist“ sistema palengvina manevravimą. Vairuotojas nurodo, kaip norėtų pastatyti automobilį: lygiagrečiai, statmenai ar įstrižai. Automobiliui važiuojant mažesniu nei 30 km/val. greičiu, sistema pastebi vietas, kur yra pakankamai erdvės pastatyti naująjį „Clio“. Nustačius tinkamą vietą, sistema apskaičiuoja ir koordinuoja automobilio vairavimą, vairuotojui leisdama nesiliesti prie vairo rato ir susikoncentruoti tik ties greitėjimu, stabdymu ir pavarų keitimu.

Naujajame „Clio“ praplėsta dyzelinių variklių gama, pridedant daugiau galios ir vairavimo malonumo žadantį variklį „Energy 1.5 dCi 110“, suderintą su šešių laipsnių mechanine transmisija.

Kartu su „Stop&Start“ technologija ir stabdymo arba lėtėjimo metu energiją regeneruojančia sistema, šis variklis pasiekia 110 AG esant 4000 aps./min. ir 260 Nm sukimo momentą esant 1750 aps./min. Naujos konstrukcijos turbina šiam varikliui suteikia ypač gerą reakciją į akceleratoriaus komandas esant nedideliems sūkiams.

Naujojo „Clio“ gamoje yra ir benzininis variklis „Energy TCe 120“, kuris derinamas su šešių laipsnių mechanine transmisija. Pateikiama kaip alternatyva dviejų sankabų automatinei EDC („Efficient Dual Clutch“) transmisijai, mechaninė versija yra orientuojama į kainai didesnę reikšmę teikiančius klientus, norinčius išlaikyti visišką vairavimo kontrolę.

Variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema, turbokompresoriumi ir „Stop&Start“ technologija pasiekia 205 Nm sukimo momentą esant 2000 aps./min.

Dyzelinių variklių gamoje yra 75, 90 arba 110 AG varikliai ir tiek mechaninės, tiek dviejų sankabų EDC automatinės transmisijos.

„Clio“ benzininių variklių gama yra panašios apimties, siūlanti 75, 90 arba 120 AG versijas, su jomis derinant tiek mechanines, tiek dviejų sankabų EDC automatines transmisijas.

Prie šio sąrašo pridedant „Renault Sport“ versijose siūlomus benzininius variklius, naujasis „Clio“ siūlo net 11 skirtingų pavaros sistemų. Tai šio automobilio variklių ir transmisijų gamą daro viena plačiausių rinkoje.

Atnaujinti ir sportiškieji „Clio“

„Renault“ atnaujino ir sportiškuosius „Clio“ variantus. Naujasis „Clio R.S.“ siūlomas su galimybe rinktis iš dviejų benzininių variklių (200 ir 220 AG – „Trophy“ versija), suderintų su šešių laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija, kurios pavaras galima jungti prie vairo esančiomis svirtelėmis.

Tai yra vienintelis automobilis klasėje, leidžiantis rinktis iš trijų skirtingų važiuoklės versijų. Tai klientams suteikia galimybę susikurti savo asmeninį „Clio R.S.“

Trys versijos – tai „Sport“ važiuoklė su 17 arba 18 colių ratais, suderinta kasdienio naudojimo praktiškumui; sustiprinta „Cup“ važiuoklė su 18 colių ratais, užtikrinanti derinį tarp keliui ir lenktynių trasai skirtų savybių ir „Trophy“ važiuoklė su 18 colių ratais, priekyje pažeminta 20 mm ir 10 mm – gale, koncentruojantis į vairavimo malonumą.

„Trophy“ versija gali būti derinama su išskirtine išmetimo sistema, kurią įkvėpė koncepcinis „Clio R.S 16“ automobilis ir kuri buvo sukurta bendradarbiaujant su šios srities specialiste įmone „Akrapovič“. Ši sistema automobiliui suteikia akimirksniu atpažįstamą variklio garsą ir žvalų greitėjimą.

200 AG variklis yra siūlomas su „Sport“ ir „Cup“ važiuoklėmis, o 220 AG variklis yra skirtas „Trophy“ versijai. 220 AG versija „Trophy“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 6,6 sekundės ir, pajudėjusi iš vietos, 400 metrų distanciją įveikia per 14,5 sekundės, įsibėgėdama iki 235 km/val. Maksimalaus greičio.

„Clio R.S.“ taip pat išsiskiria įrangos komplektu, kuriame yra maksimaliai greito starto sistema „Launch Control“, „R.S. Drive“ sistema, leidžianti pasirinkti iš trijų vairavimo režimų („Normal“, „Sport“ ir „Race“), „R.S. Monitor“ programa ir specialiai ralio varžyboms sukurti „Renault Sport“ hidrauliniai amortizatorių ribotuvai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)