Pati „Renault Group“ išplatintame pranešime žiniasklaidai patvirtina, kad visi jos automobiliai atitinka nustatytus reikalavimus, juose nėra sumontuota duomenis klastojanti programinė įranga ar kitokie taršos kiekio matavimo įrangą klaidinantys prietaisai.

„Renault Group“ visiškai bendradarbiauja ir tęs bendradarbiavimą su tyrimą atliekančiais pareigūnais ir teigia visiškai pritarianti nuomonei, kad turi būti tobulinama taršos nustatymo metodika. Yra įprasta, kad laboratorijose atliekamų bandymų metu ir realaus eismo sąlygomis atliekamų bandymų rezultatai skiriasi, todėl NEDC degalų sąnaudų patvirtinimo bandymus reikia tobulinti, kad jie labiau atitiktų realias sąnaudas.

„Renault Group“ pradėjo tyrimų programą, kuria siekiama rasti sprendimą kaip dar labiau sumažinti automobilių taršą. Šios programos, kuriai skirti papildomi 50 mln. eurų, tikslas yra sukurti geresnius ir labiau realias sąlygas atitinkančius bandymus.

„Renault“ patvirtino, kad šiuo metu vyksta atšaukimo kampanija, kuri apima maždaug 15 tūkst. SUV automobilių, kuriuose sumontuotas dCi110 variklis. Šios kampanijos tikslas yra iš naujo suderinti variklio valdymo bloką. Ši problema buvo nustatyta, išspręsta ir pradėta taisyti 2015 m. rugsėjo mėn.

Taip pat „Renault“ kategoriškai paneigia esą 700 tūkst. automobilių reikės atnaujinti programinę įrangą. Iš tiesų visi „Renault“ automobiliai visiškai atitinka dabar galiojančius reikalavimus ir, kaip buvo pranešta 2015 m. gruodžio mėnesį, jie ne tik atitinka „Euro 6“ standartus, bet ir greitai turės patobulintą kietųjų NOx dalelių taršą mažinančią sistemą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)