Teigiama, kad į „Clio“, kurio tiksli atnaujinimo data dar neskelbiama, bus montuojama šį mėnesį Ženevos parodoje pristatytame, atnaujintame „Scenic“ modelyje panaudota „Hybrid Assist“ sistema. Pastarajame automobilyje hibridinę pavarą sudarys dyzelinis 110 AG galios variklis ir elektros motoras su baterija. Sistema naudoja elektrinį resursą kartu su pagrindiniu motoru įsibėgėjimo metu, o stabdant į akumuliatorių kaupiama rekuperuojama energija.

B. Anselinas pažymėjo, kad „Renault“ kol kas neplanuoja gaminti įkraunamo hibridinio „Clio“. Kompanijos viceprezidento teigimu, tokia sistema gerokai pabrangintų automobilį.

Be to, vienas koncerno vadovų atskleidė, kad naujos kartos hečbeke bus pritaikyti kai kurie aerodinaminiai elementai iš koncepcinio automobilio EOLAB, kuris buvo pristatytas 2014 metais. Jis pasižymėjo tuo, kad turėjo judančių elementų priekiniame bamperyje ir ratų diskuose.
"Renault EOLAB"
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)