Tai, kad pristatomas modelis – SUV, rodo ir priekyje bei gale esančios buferių apsaugos, papildomi slenksčių antdėklai.

Interjere, akcentuoja gamintojas, nors ir žemėjanti stogo linija kelia iššūkių, vietos sėdintiems gale tikrai užteks. Be to, čia įrengta dėtuvių, kurių bendra talpa siekia daugiau nei 26 litrus, o bagažinės tūris siekia apie 500 litrų.

Aukštesnio įrangos lygio modelyje interjerą pagyvina raudonos apdailos juostos, o odinės apdailos detalės papuoštos raudonomis siūlėmis. Sportiškumo suteikia „R.S.“ logotipai ant vairo, taip pat – aliuminio pedalai. Kalbant apie salono apšvietimą, vairuotojai galės pasirinkti iš 8 skirtingų spalvų.

Pačiame prietaisų skydelio centre – stačias lietimui jautrus ekranas, kuriame telpa ir svarbiausi automobilio valdikliai, ir navigacija. Skelbiama, kad „Easy Link“ multimedijos ir pramogų sistema leidžia ne tik sujungti išmanųjį įrenginį su automobiliu, bet ir leidžia naudotis realaus laiko duomenimis. Be to, pabrėžia gamintojas, šios sistemos atnaujinimai ateina automatiškai, tad užsukti į prekybos saloną nebereikės.

„Renault“ pabrėžia, kad visureigis itin vikrus: jo apsisukimo spindulys siekia 11,2 metro, o pakaba sukurta taip, kad atlaikytų kelio nelygumus, įveiktų greitus posūkius ir automobilį išlaikytų stabilų kelyje. Visureigiui montuojami mažiausiai 17 colių skersmens ratlankiai, aukštesnių komplektacijų modeliai turi didesnius, 18 colių skersmens, ratlankius.

Tarp modernių saugos sistemų – pagalbininkas, veikiantis iki 160 km/val. Jis išlaiko automobilį eismo juostoje greitkelyje, padeda važiuoti saugiu atstumu nuo kitų eismo dalyvių, o privažiavus eismo spūstį – automobilis automatiškai sustabdomas ir vėl paleidžiamas, kai eismas pajuda. Tiesa, pabrėžiama, kad tai antrojo lygmens autonomijos sistema, todėl vairuotojas privalo laikyti rankas ant vairo.

Arkana“ siūlomas tik su hibridinėmis jėgainėmis: dalis jų – su starteriais-generatoriais, kurie padeda automobilį užvedant, stovint spūstyje, kai variklis išjungiamas ir t.t. Tokiose sistemose 1,3 l darbinio tūrio variklis suporuotas su 12 voltų baterijas turinčiais starteriais-generatoriais, o jų galia siekia 140-160 AG. Teigiama, kad tokia jėgainė 100 km nuvažiuoja su 5,8 l degalų.

Kita dalis – vadinamieji tikrieji hibridai. Pastarieji leidžia 80 proc. viso kelionės laiko mieste važiuoti vien elektra, o tai leidžia sutaupyti 40 proc. degalų. Teigiama, kad degalų sąnaudos siekia vos 4,9 l 100 km atstumui.

Baltijos šalyse „Arcana“ bus siūlomas trijų skirtingų įrangos lygių: ZEN, „Intens“ ir „R.S. Line“. Nurodoma, kad žemiausios įrangos lygio modelis kainuos 23990 eurų. Aukščiausio lygio hibridinis „R.S. Line“ modelis kainuos 30790 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)