Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, gaminamos trijų dydžių komercinės versijos: „Kangoo Compact“, „Kangoo Express“ ir „Kangoo Maxi“, taip pat yra ir elektros varoma versija „Kangoo Z.E.“
2015 metais komercinė versija sudarė 64 proc. visos „Kangoo“ gamybos apimties. 90 proc. tais metais pagamintų „Kangoo“ (komercinių ir laisvalaikio versijų) buvo varomi dyzelinių variklių, 7 proc. – benzininių ir 3 proc. – elektros motorų.
„Kangoo“ visose rinkose toliau vilioja skirtingus – verslo ir individualius – klientus. Visa mūsų gamykla su pasididžiavimu pažymi šį jubiliejų, kuris patvirtina mūsų gebėjimą išpildyti klientų lūkesčius, vertinant kokybę ir terminus“, – sako Jose Martinas Vega, „Renault“ gamyklos Maubeže direktorius.
Visa „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių gama yra gaminama Prancūzijoje. Maubežo gamykloje taip pat gaminamas „Renault“ partneriui „Daimler“ skirtas modelis „Citan“.
Japonija yra galutinis „Etoile Blue“ spalva nudažyto, milijoninio „Kangoo“ kelionės tikslas.
Nors trys didžiausios šio modelio rinkos yra Prancūzija, Ispanija ir Vokietija, jo populiarumas didėja ir Japonijoje, kurioje 2015 metais buvo parduoti 1679 „Kangoo“ automobiliai. Tai sudarė trečdalį visų šioje šalyje parduotų „Renault“ markės automobilių.
Japonijoje siūloma tik laisvalaikiui skirta versija, tačiau šis automobilis yra pastovus klientų favoritas nuo 1998 metų. Siekiant dar didesnio patrauklumo klientams, šioje rinkoje yra siūlomos specialios kėbulo spalvos, kiekvienais metais pateikiama iki trijų specialių versijų.
Ir japonai mėgsta savo „Kangoo“. Kiekvienais metais Fudži kalno papėdėje šių automobilių savininkai susirenka į tradicinį renginį, pavadintą „Kangoo Jamboree“. Praėjusiais metais renginyje, surengtame septintą kartą, dalyvavo daugiau nei 1000 „Kangoo“ automobilių.